ساینس دایرکت چیست؟

ساینس دایرکت چیست؟

ساینس دایرکت، یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه مقالات و ژورنال های متنوع می باشد. سایت ژورنال یا قصد دارد شما را با ساینس دایرکت آشنا نماید. امروزه عصر ارتباطات می باشد و تمامی فعالیت های بشر تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته است. از شما برای نوشتن یک مقاله نیاز به سایر مقالات برای استفاده به عنوان منبع داشته باشید. برای این امر دیگر نیاز نیست به کتابخانه های مختلف مراجعه کرده و مقالات موجود در آن را به امانت بگیرید. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت های معتبر مقالات علمی انگیسی با ما تماس بگیرید.

 

شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت، انواع مقالات مرتبط با زمینه کاری خود را مشاهده نمایید. سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که مقالات مختلف را در خود جای داده و متناسب با نیاز شما آن را به شما عرضه می کنند. 

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

ساینس دایرکت چیست؟

 

ساینس دایرکت یکی از معتبرترین مراجع برای جستجوی مقالات و کتب علمی و پزشکی است. سایت ساینس دایرکت بیش از 12 میلیون محتوای علمی را پوشش می‌دهد که شامل 3500 مجله علمی و 34000 کتاب الکترونیکی است. مجلات علمی به 4 بخش کلی زیر تقسیم شده‌اند:

 

  • علوم پایه و مهندسی
  • علوم اجتماعی
  • علوم اجتماعی و انسانی
  • علوم زیستی

 

این سایت محصولی از شرکت معتبر علمی الزویر است که در ماه مارس سال 1997 تاسیس شده است و در حال حاضر بیست و دومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد. آدرس اینترنتی سایت https://www.sciencedirect.com است.

 

برای اینکه در مورد روش تحقیق در پایان نامه و مقاله بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

روش جستجو در سایت ساینس دایرکت

 

سایت ساینس دایرکت برای جستجوی آسان‌تر مطالب، محتوای علمی خود را بر اساس موضوع و به ترتیب حروف الفبا طبقه‌بندی کرده است که دانشجویان و محققان می‌توانند با استفاده از این طبقه‌بندی و با جستجوی حرف اول موضوع مد نظر خود، جستجوی آسان‌تری را برای محتوای مورد نظر خود داشته باشند (برای دسترسی به صفحه جستجو با ترتیب حروف الفبا در سایت ساینس دایرکت می‌توانید روی این آدرس کلیک کنید).

 

اگر میخواهید بدانید ISSN مجلات چیست این مطلب را مطالعه کنید.

 

هم‌چنین سایت ساینس دایرکت این امکان را برای محققان پدید آورده است تا بتوانند منابع مورد نیاز خود را علاوه بر جستجوی موضوعی، به کمک برخی آیتم‌های طبقه‌بندی شده‌ای که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم جستجو کنند:

 

جستجوی کلمات کلیدی:

محققان می‌توانند با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع تحقیقی و یا مورد علاقه خود در صفجه اصلی سایت، به مقالات مرتبط دسترسی پیدا کنند.

 

اگر میخواهید بدانید sjr مجلات چیست و چگونه آن را پیدا کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

 

جستجوی نام نویسنده:

 

یکی دیگر از امکانات و طبقه بندی‌های انجام گرفته شده توسط سایت اسکوپوس، جستجوی محتوای مورد نظر محقق به واسطه نام نویسنده مد نظر خود است که محققان می‌توانند با جستجوی نام یک نویسنده، به تمام مقالات و متب علمی نوشته شده توسط نویسنده مورد نظر دسترسی پیدا کنند.

 

جستجوی نام مجله یا کتاب مورد نظر:

 

محققان با اشاره مستقیم به نام کتاب یا مجله علمی مد نظر خود می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

 

لیست مجلات علمی پژوهشی رشته تاریخ را در این مطلب بخوانید.

 

روش دسترسی به منابع ساینس دایرکت 

 

دسترسی به چکیده برای اغلب مقالات موجود در سایت ساینس دایرکت به صورت رایگان امکان پذیر است ولی دانلود تمام متن مقاله بدون عضویت در سایت برای محققان ممکن نیست و برای دانلود مقالات بایستی با پرداخت هزینه مربوط اقدام شود.

 

برای آموزش دانلود مقاله جدید به این صفحه مراجعه کنید.

 

در ایران به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی، پرداخت هزینه و دسترسی به مقالات موجود در سایت برای دانشجویان امکان پذیر نیست و به همین دلیل برخی سایت‌های دیگر به منظور دانلود رایگان مقالات ساینس دایرکت به وجود آمده‌اند. برای این امر شما می توانید به جای مراجعه به ساینس دایرکت به سایت ژورنال یاب مراجعه نمایید و انواع مقالات این سایت را بصورت رایگان، دریافت نمایید. این سایت اکثر مقالات موجود در ساینس دایرکت را بصورت قانونی برای کاربران ایرانی تهیه کرده است. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مجلات علمی پژوهشی دانشگاه آزاد با ما تماس بگیرید.

 

با این وجود برخی از مقالات موجود در سایت ساینس دایرکت open access هستند و دسترسی به مقالات مذکور برای همگان رایگان است. سایت ساینس دایرکت برای تسهیل جستجوی محققان برای چنین منابعی، صفحه‌ای را برای این مقالات اختصاص داده است که محققان می‌توانند با ورود به صفحه مد نظر، به تفکیک مجلات دسترسی رایگان و انتشارات با دسترسی رایگان را جستجو کنند (برای ورود به این صفحه می‌توانید روی این آدرس کلیک کنید). در حال حاضر به تعداد 250000 مقاله با دسترسی رایگان در سایت ساینس دایرکت وجود دارد که محققان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای این مقالات را به طور کامل دریافت کنند و از نتایج آنها بهره مند شوند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت جستجوی مقالات فارسی با ما تماس بگیرید.

 

ساینس دایرکت یکی از معتبرترین سایت های مرجع برای دانلود انواع مقالات می باشد. البته ممکن است دسترسی به این سایت از داخل ایران با مشکلاتی همراه باشد و کاربران مختلف به سختی بتوانند به این سایت مراجعه نمایند. از این جهت شما می توانید به سایت ژورنال یاب مراجعه کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.