سایت های معتبر مقالات علمی انگلیسی

سایت های معتبر مقالات علمی انگلیسی

نوشتن و خواندن مقالات انگلیسی نسبت به مقالات فارسی اهمیت بیشتری دارند.

اگر پژوهشی را انجام داده و نمی‌دانید که نتایج پژوهش‌های خود را در مجلات انگلیسی زبان منتشر کنید یا در مجلات داخلی، این مطلب را بخوانید. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا برتری مقالات انگلیسی را به مقالات فارسی بیان کنیم.

برای اینکه در مورد روش تحقیق در پایان نامه و مقاله بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

1. انگلیسی زبان بودن اکثر مجلات علمی

با توجه به این که یک پژوهشگر برای نگارش مقاله خود زمان زیادی را صرف کرده و آزمایشات زیادی را انجام داده است، به همین دلیل بسیاری از محققان تلاش می‌کنند که مقالات خود را در مجلاتی منتشر کنند که افراد بیشتری در جامعه علمی به آن مقالات دسترسی داشته باشند.

از طرف دیگر بیش از 80 درصد مجلات منتشر شده در سراسر جهان مجلات انگلیسی زبان هستند. از این رو بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان چاپ مقالات انگلیسی را در اولویت قرار می‌دهند تا مقالاتشان بیشتر دیده شود. این امر کمک می‌کند تا سایتیشن مقاله افزایش یابد که یک مزیت اصلی در رزومه تحصیلی و شغلی محسوب می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت جستجوی مقالات فارسی با ما تماس بگیرید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

2. جدید بودن مقالات انگلیسی

تجربه نشان داده که جدیدترین پژوهش‌ها و دستاوردها در رشته‌های زبان، پزشکی، مهندسی و فناوری در مقالات انگلیسی منتشر می‌شود و کمتر مشاهده شده که جدیدترین تحقیقات در این رشته‌ها در مقالات فارسی انتشار یابد.

از طرفی باید توجه کنید که در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله باید از جدیدترین تحقیقات و نتایج استفاده کنید تا نتیجه کار شما، تکراری نباشد.

 اگر به دنبال مقالات جدید هستید تا در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله خود استفاده کنید، توصیه می‌شود که از جدیدترین مقالات انگلیسی استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت های معتبر مقالات علمی خارجی با ما در تماس باشید.

3. دسترسی به مقالات انگلیسی

ممکن است به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد، دکتری و پژوهشگر، بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی که عنوان یک مقاله جدید را در اینترنت وارد می‌کنید، نتوانسته‌اید به متن کامل آن مقاله دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید مقالات موردنظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید به صفحه «مقاله رایگان» مراجعه کنید. در این صفحه نحوه دانلود مقالات و کتب علمی آموزش داده شده است تا بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانید خیلی سریع و راحت pdf مقالات و کتب انگلیسی موردنظر خود را دانلود کنید.

 

برای چاپ مقالات ترجمه شده در مجلات داخلی با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.