سایت جستجوی مقالات فارسی

سایت جستجوی مقالات فارسی

مقالات فارسی در مجلات علمی داخلی (مجلات علمی پژوهشی و مجلات مروری) چاپ می‌شوند. با توجه به این که داشتن مقاله فارسی در رزومه تحصیلی و کاری، امتیاز قابل توجهی دارد، در مطلب سایت جستجوی مقالات فارسی در مورد ساختار مقالات فارسی، مزیت این مقالات به مقالات انگلیسی و نحوه دانلود مقاله‌های فارسی توضیح داده شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت های معتبر مقالات علمی خارجی با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان نگارش مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

ساختار مقالات فارسی

ساختار مقاله فارسی مشابه مقالات انگلیسی است. به طور کلی هر مقاله فارسی از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • عنوان مقاله
  • اطلاعات نویسندگان
  • چکیده
  • مقدمه
  • پیشینه تحقیق
  • روش تحقیق (مواد و روش‌ها)
  • بحث و نتیجه‌گیری
  • نتایج
  • منابع

در صفحه «ساختار مقاله نویسی» در مورد نحوه نگارش هر یک از بخش‌های مقاله به طور مفصل توضیح داده شده است. برای مطالعه توضیحات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

مزیت مقالات فارسی به مقالات انگلیسی

اکثر مقاله‌های فارسی معمولاً به زبان فارسی سلیس و روان نوشته شده‌اند؛ به همین دلیل به دانشجویان و پژوهشگرانی که در مورد یک موضوع علمی تحقیق می‌کنند و یا تازه تصمیم گرفته‌اند تا نگارش پروژه کارشناسی و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را شروع کنند، توصیه می‌شود که نخست مقاله‌های فارسی مرتبط با موضوع خود را دانلود کرده و مطالعه کنند. تا در مرحله اول به سادگی بتوانند با تعاریف اولیه اصطلاحات، مفاهیم و متغیرهای تخصصی حوزه کاری خود آشنا شوند. سپس مقالات انگلیسی مرتبط را مطالعه کنند. چرا که بعد از مطالعه دو یا سه مقاله فارسی، درک مقالات انگلیسی راحت‌تر می‌شود.

 

برای چاپ مقالات ترجمه شده در مجلات داخلی با ما در تماس باشید.

دانلود مقالات فارسی

برخی از سایت‌ها وجود دارد که با مراجعه به آن سایت‌ها می‌توان مقاله‌های فارسی را دانلود کرد. سایت‌هایی که در آن‌ها می‌توان مقالات فارسی را دانلود کرد، عبارتند از:

  1. سایت مگ ایران: در صفحه «مگ ایران» در مورد این سایت و نحوه دانلود مقاله از آن توضیح داده شده است.
  2. پرتال جامع علوم انسانی: برای اطلاعات بیشتر در مورد این سایت و نحوه سرچ مقاله در آن به صفحه «پرتال جامع علوم انسانی» مراجعه کنید.
  3. پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی SID: به آدرس “https://www.sid.ir” مراجعه کرده و کلیدواژه موردنظر خود را در جعبه جستجو وارد کنید تا مقاله‌های فارسی مرتبط با موضوع شما که در این پایگاه داده وجود دارد، در صفحه نمایش به شما نشان داده شود.
  4. دانلود مقاله فارسی از سایت سیویلیکا: برای دانلود مقاله از این سایت به آدرس اینترنتی “https://www.civilica.com” مراجعه کنید.
  5. سایت ایرانداک: برای دانلود مقاله فارسی از سایت ایرانداک (پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران) ، به آدرس اینترنتی ” https://ganj-old.irandoc.ac.ir/ ” مراجعه کنید و عبارت کلیدی مورد نظرتان را در جعبه جستجو وارد کنید
سایت جستجوی مقالات فارسی

در این صورت تمام مقالات و پایان نامه‌های مرتبط و موجود در این پایگاه داده در صفحه نمایش به شما نشان داده می‌شود. برای این که فقط مقاله‌های فارسی را مشاهده کنید، از سمت راست گزینه‌های مقاله‌های مجله‌های علمی و مقاله‌های همایش‌های ایران را علامت زده و سپس روی گزینه “محدود کن” کلیک کنید.

سایت جستجوی مقالات فارسی

برخی سایت‌ها هم وجود دارد که امکان دانلود رایگان مقاله‌های انگلیسی را به کاربران ارائه می‌دهد. برای مطالعه توضیحات بیشتر به صفحه “مقاله رایگان” مراجعه کنید.

اگر به دنبال مجله برای چاپ مقالات مدیریت میگردید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.