قوانین و مقررات

قوانین و مقررات و تعهدات طرفین:

  • طرف اول موظف است بر اساس موضوع توافقنامه و طبق زمان بندی ذکر شده خدمات خود را ارائه دهد.
  • کلیه هماهنگی ها و ارتباطات طرف دوم و مشاور می­بایست از طریق طرف اول و کارگروه باشد و طرف دوم با انعقاد و امضاء این توافقنامه متعهد می­گردد صرفا با طرف اول این توافقنامه همکاری داشته باشد و از همکاری در خصوص موضوع توافقنامه با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری نماید. در غیر اینصورت طرف اول تعهدی بابت مسائل و مشکلات ناشی از آن نخواهد داشت.
  • اطلاعات و اسناد و مدارکی که به منظور اجرای توافقنامه در اختیار طرف اول قرار می گیرد، متعلق به طرف دوم بوده و طرف اول بایستی آنها را همواره محرمانه تلقی و در حفظ و نگهداری آنها دقت نموده و حق استفاده شخصی یا ارائه آن در مجامع یا تسلیم و یا واگذاری جزء یا کل آنها را به غیر ندارد و متعهد است تمامی آنها را در پایان توافقنامه به طرف دوم تسلیم نماید.
  • در صورتی که متقاضی در انجام وظایف خود اهمال، قصور با تقصیر داشته باشد (از قبیل عدم انجام به موقع تعهدات مالی، عدم اخذ تاییدیه موضوع، مجله و غیره در ظرف مدتهای مقرر) یا هر گونه اقدامی که در انجام موضوع توافقنامه خللی وارد نماید طرف اول حق فسخ توافقنامه را دارد.
  • کلیه مکاتبات ایمیلی موسسه با ایمیل دامین journalyab.com می باشد (به عنوان مثال hi@journalyab.com) و سایر ایمیل ها با پسوندهای دیگر از سمت ژورنال یاب نمی باشد.
  • تنها شعبه رسمی ژورنال یاب در تهران به آدرس ذکر شده در پایین سایت می باشد و ژورنال یاب هیچ شعبه دیگری ندارد.
  • کلیه واریزی ها به حساب موسسه به شماره کارت 5054167000222175 بانک گردشگری به نام موسسه ژرف اندیشان رستاک و یا شماره شبا IR370640016199671227778001 بانک گردشگری به نام موسسه ژرف اندیشان رستاک می باشد.
  • چناچه طرف دوم توافقنامه از روال انجام کار راضی نباشد باید طرح شکایت خود را از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی VOC@JOURNALYAB.COM ایراد نماید و طرف اول موظف است طی کمتر از یک هفته پرونده را بررسی نماید.
  • در صورت بروز هر گونه اختلاف موضوع از طریق مذاکره و مصالحه حل و فصل خواهد شد و در صورت عدم حل و فصل از طریق مذاکره موضوع به داوری ارجاع که نظر داور برای طرفین لازم الاتباع و لازم الاجراست.
  • ارتباط طرف دوم با کارگروه خود صرفا از طریق راه های ارتباطی ارائه شده در سایت رسمی طرف اول می باشد.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، نگارش، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند چاپ مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.