راهنمای کاربردی استفاده از گوگل اسکولار چیست؟

راهنمای کاربردی استفاده از گوگل اسکولار چیست؟

گوگل اسکولار چیست؟ اگر به دنبال یک موتور جستجوگری هستید که بتواند مقالات دانشگاهی و علمی را به طور رایگان در اختیار شما قرار دهد به شما گوگل اسکولار را پیشنهاد می کنیم. یکی از مزیت های خوب استفاده از گوگل اسکولار چیست؟ مزیت خوب آن این است که دیگر نیازی نیز در تمامی صفحات وب به دنبال مطالب علمی باشید در اینجا به راحتی می توانید به هدف خود دست یابید.

در این مقاله به موضوع گوگل اسکولار چیست خواهیم پرداخت.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

خدمات رایج در گوگل اسکولار چیست؟

 

از جمله خدماتی که پلتفرم “گوگل اسکولار چیست” به افراد میدهد عبارتند از مطالب مختص پایان نامه، کتاب و چکیده، انجمن ها حرفه ای و دانشگاه ها را در اختیار شما می گذارد. تنها نقطه ضعفی که در این کار وجود دارد این است که گوگل نمی تواند اعتبار مقالاتی که به آن مراجعه می شود را بسنجد، اما بر اساس نظر سنجی و آمار گرفته شده اغلب مطالب موجود در گوگل اسکولار مورد اعتماد هستند. برای دستیابی به یک سرچ بهتر در گوگل اسکولار به شما پیشنهاد می کنیم که به این نکات بیشتر توجه داشته باشید.

برای اینکه در مورد استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

نکات مورد نیاز برای گوگل اسکولار چیست؟

 

به نظر شما  نکات مهم در گوگل اسکولار چیست؟ بهتر است در سرچ گوگل از کلمات کلیدی استفاده کنید، اگر می خواهید کلمات کلیدی شما بیشتر اثر گذار باشد و به نتایج بهتری در گوگل برسید بهتر است ار (“) استفاده کنید. 

زیرا در غیر این صورت موضوع “گوگل اسکولار چیست” هر کلمه کلیدی را یک عبارت جداگانه در نظر می گیرد. با یک مثال برایتان بهتر توضیح می دهیم مثلا اگر شما تایپ کنید میدان تجریش گوگل هر کدام را یک کلمه جدا معنی می کند ولی در صورتی که همین عبارت را داخل گیومه یا نقل قول بگذارید گوگل آن را به صورت یک عبارت می شناسد.

اگر به دنبال راهی برای چاپ سریع مقاله هستید با ما در ارتباط باشید.

با استفاده از نواری کناری در تنظیم نتایج گوگل می توانید محدودیت های بیشتری را برای نتایج سرچ ایجاد کنید. این مورد در موضوع “گوگل اسکولار چیست” از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در مورد موضوع “گوگل اسکولار چیست” از عملگرهای بولی استفاده کنید. برای استفاده از این عملگرها باید از حروف بزرگ استفاده شود. شما با استفاده از کلمه AND در وسط دو کلمه می توانید نتیجه جستجوی هر دو را مشاهده کنید. 

با استفاده از کلمه NOT هر کلمه ای که بعد از آن قرار بگیرد دیگر معنا نمی شود و از نظر گوگل حذف شده است. با استفاده از OR از هر دو کلمه کلیدی در نتیجه دیده می شود. در گوگل اسکولار گزینه ای به نام جستجوی پیشرفته  وجود دارد شما با استفاده از این گزینه می توانید به نتایج بیشتری از سرچ خود برسید. 

همچنین گوگل اسکولار این قابلیت را دارد تا با تغییر تنظیمات نتایج بهتری را ارائه دهد. به منوی تنظیمات رفته سمت راست صفحه را جستجو کنید.

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد در این مطلب ذکر شده است.

تنظیمات گوگل اسکولار چیست؟

 

نتایج جستجو Search Results

این بخش شامل نتایج جستجو می باشد و عادی ترین نشانه های کنترل در این بخش قرار دارد. 

 

مجموعه ها Collections

در بخش مجموعه ها به طور خاص گوگل به دنبال مقالات و ابداعات را جستجو می کند.

 

مدیر فهرست منابع Bibliographic Manager

 در این قسمت می توانید نوع خروجی مد نظر خود را تعیین کنید. 

 

زبان ها Languages

با استفاده از این بخش شما به گوگل اسکولار می فهماند که می خواهید نتایج به چه زبانی به شما نمایش داده شود. 

برای آگاهی از نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله  این مطلب را بخوانید.

 

پیوند کتابخانه Google Scholar Button

اگر دانشگاه شما پیوند اشتراک داده را داشته باشد شما می توانید به مقالات کاملتر آن دسترسی داشته باشید. در اینجا با جستجوی دانشگاه خود و اضافه کردنش به حساب کاربری می توان به تمامی مقالات مورد نیاز دسترسی پیدا کرد. 

 

افزونه

با نصب افزونه گوگل اسکولار شما قادر هستید تا به یک نوار ابزار به این اسم ایجاد کنید با این روش شما می تونید در عین وارد شده به هر وب سایتی به گوگل اسکولار دسترسی داشته باشید. 

 

حساب یا Account

در این بخش از موضوع “گوگل اسکولار چیست” دو گزینه وجود دارد، یکی برای دسترسی خارج دانشگاهی  وبرای زمانی که شما در دانشگاه حضور ندارید و با این روش اشتراک شما همچنان فعال باقی می ماند. 

 

محدودیت ها در بخش گوگل اسکولار چیست؟

 

به نظر شما محدودیت های گوگل اسکولار چیست؟ این بخش دارای محدودیت هایی می باشد مثلا اینکه هیچ گزارش رسمی از تعداد مقالات درون گوگل اسکولار وجود ندارد و این مقالات هر روز به این موتور جستجوگر اضافه می شود ولی گوگل اسکولار تمامی آنها را به شما نشان نمی دهد. 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.