نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله

نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله

تبدیل پایان نامه به مقاله : در دورانِ تحصیل، اولین مقطعی که با نوشتن و ارائه یک پایان نامه روبه رو می شویم، مقطع کارشناسی ارشد است. نوشتنِ پایان نامه ی تحصیلی با موضوع و محتوای غیر تکراری و در سطح حرفه ای، تبدیل پایان نامه به مقاله، اولین قدم برای یادگیری تحقیق و پژوهش و شرط لازم برای فارغ التحصیل شدن از این مقطع می باشد.

بعد از مقطع کارشناسی، دانشجویان واردِ مقطع کارشناسی ارشد شده و در این مقطع عموما سه ترم، معادل یک سال و نیم را صرف گذراندن واحد های درسی می کنند؛ سپس در آخرین ترم، ملزم به نگارش و ارائه ی پایان نامه و یا تبدیل پایان نامه به مقاله می شوند.

برای استخراج مقاله از پایان نامه دکتری از این مطلب دیدن نمائید.

شاید یکی از حساس ترین دورانِ تحصیلی هر فرد، دورانِ نوشتنِ پایان نامه باشد. پایان نامه، کاری پژوهشی، جدید و منحصر به فرد است و دانشجو طیِ مدت زمان محدودی باید آماده ی ارائه و دفاع از آن باشد.

در این مقاله می توانید با ویرایش نیتیو مقاله آشنا شوید.

مشاوره رایگان استخراج مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

چرا تبدیل پایان نامه به مقاله اهمیت دارد؟

اهمیت تبدیل پایان نامه به مقاله از آنجا نشات می گیرد که شرط ورود و پذیرش در مقطعِ دکتری در بسیاری از دانشگاه های داخل و خارج از کشور، نگارش یک یا چند مقاله در رشته ی تخصصی دانشجو باشد.

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد در این مطلب ذکر شده است.

همچنین در بسیاری از رشته های تحصیلی و دانشگاه ها، گرفتنِ نمره ی کامل برای پایان نامه و یا محاسبه ی آن از نمره ی کامل، ملزم نوشتنِ مقاله و یا به عبارتی تبدیل پایان نامه به مقاله است. حال تبدیل پایان نامه به مقاله چگونه است؟ این دو چه تفاوت و چه اشتراکی با هم دارند و چگونه می توان از پایان نامه ی خود مقاله بنویسیم؟

برای تبدیل پایان نامه به مقاله، موضوع و محتوای مقاله ی شما از پایان نامه ی تحصیلی شما گرفته می شود با این تفاوت که مقاله کوتاه تر است و به قسمت خاصی از پایان نامه ی تحصیلی شما می پردازد. در امر تبدیل پایان نامه به مقاله ما در موسسه ژورنال یاب میتوانیم بهترین راهنمای شما باشیم.

جدول امتیازات تضمینی مقالات دکتری را در این مطلب ببینید.

از این رو گاهی می توان از یک پایان نامه، چندین مقاله استخراج کرد. اما مقاله تفاوت هایی اساسی با پایان نامه ی تحصیلی نیز دارد. برای مثال، مقاله به هیچ عنوان متن کپی شده از پایان نامه ی شما نیست. طبیعیست که عنوان مقاله با عنوان پایان نامه متفاوت خواهد بود.

باید توجه داشت برای تبدیل پایان نامه به مقاله صرفا نوشتن مقاله تضمین کننده ی موفقیت در این امر نیست. محتوای مقاله وهمچنین پذیرش و چاپِ آن توسط مجلاتِ معتبر، نشان دهنده ی کاری با ارزش و قابل قبول برای مراکز تحصیلی و دانشگاهاست.

اگر به دنبال موسسه چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی میگردید این مطلب برای شما مفید  است.

5/5 - (4 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.