مقاله اختلالات نوشتن

مقاله اختلالات نوشتن

در مقاله‌های اختلالات نوشتن، مشکلات مربوط به نوشتن در کودکان و بزرگسالان مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مقاله‌ها، علائم و نحوه تشخیص و درمان این نوع از اختلال یادگیری مورد بررسی قرار می‌گیرد. که خلاصه‌ای از آن‌ها در ادامه بیان می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ضریب تاثیر مجلات علمی پژوهشی این مطلب را مطالعه کنید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

اختلال نوشتن چیست

اختلال نوشتن یا دیس گرافی یک اختلال یادگیری است که بر مهارت‌های حرکتی ظریف و دست خط فرد اثر می‌گذارد. این اختلال یک اختلال عصبی و یکی از اختلالات یادگیری است که معمولاً زمانی ظاهر می‌شود که بچه‌ها تازه نوشتن را یاد می‌گیرند. اما این اختلال در بزرگسالان هم اتفاق می‌افتد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی با ما تماس بگیرید.

متخصصان مطمئن نیستند که چرا اختلال نوشتن یا دیس گرافی اتفاق می‌افتد. اما یکی از دلایل اصلی بروز اختلال نوشتن در بزرگسالی، نرسیدن اکسیژن به مغز در اثر سکته مغزی و غرق شدن است. در کودکان این اختلال یادگیری معمولاً همراه با سایر اختلالات از جمله کم‌توجّهی – بیش‌فعالی و خوانش‌پریشی رخ می‌دهد.

برای معرفی سایت های علمی پژوهشی به صفحه آن مراجعه کنید.

تست اختلال نوشتن

یکی از راه‌های تشخیص این اختلال مراجعه به یک متخصص و روانشناس بالینی کودک است. روانشناس و متخصص با مصاحبه و مشاهده بالینی کودک و آزمون‌های هوش، وجود این اختلال در کودک را بررسی می‌کند. کودکان مبتلا به دیس گرافی دارای دست خط ناخوانا هستند و ﺁﯾﻨﻪ ﻧﻮﯾﺴﯽ ﯾﺎ ﻭﺍﺭﻭﻧﻪ ﻧﻮﯾﺴﯽ می‌کنند.

برای دریافت کمک در مورد نوشتن مقاله برای بورسیه با ما تماس بگیرید.

درمان اختلالات نوشتن

هیچ درمان و دارویی برای اختلال نوشتن و دیس گرافی وجود ندارد. مشکلات مربوط به نوشتن و مهارت‌های حرکتی ظریف می‌تواند با کمک و حمایت اطرافیان و روانشناس متخصص بهبود می‌یابد، مخصوصاً اگر زودتر تشخیص داده شود. روش‌های کاردرمانی مختلف به بهبود این اختلال کمک می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت مگ ایران با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.