هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی

هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی

بعد از اتمام نگارش مقاله و نوشتن نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌ها، سوالی که مطرح می‌شود این است که هزینه چاپ مقاله چقدر است. پاسخ سریع به این سوال غیر ممکن است. زیرا ژورنال‌های مختلف سیاست‌های تحریریه و استراتژی‌های انتشار متفاوتی دارند.

برای اطلاع دقیق از هزینه نشر مقاله در هر مجله علمی، بهتر است که به سایت مجله مراجعه کنید و همه چیز را درباره هزینه‌ها بخوانید و اگر اطلاعاتی را که نیاز دارید که در سایت بیان نشده بود، می‌توانید از طریق ایمیل از ادیتور مجله سوال کنید. منظور از هزینه‌های مقاله در اینجا تمام هزینه‌هایی است که محقق باید قبل و بعد از اکسپت مقاله، در فرآیند انتشار به مجله پرداخت کند. 

برای چاپ مقاله ISC از این مطلب دیدن نمائید.

به طور کلی دو نوع هزینه وجود دارد، هزینه ارسال مقاله و هزینه چاپ مقاله. بعضی از نشریات ممکن است برای داوری مقاله و یا همچنین داوری سریع و یا چاپ سریع نیز هزینه دریافت نمایند. معمولا کل هزینه های چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی بین 800 هزار تومان تا 3 میلیون تومان است که در مقایسه با نشریات بین المللی بسیار مبلغ کمی می باشد.

اگر فرصت کمی برای دریافت پذیرش مقاله خود دارید از پروسه داوری سریع استفاده نمائید، البته دقت نمائید که پرداخت هزینه داوری سریع مقاله تضمینی برای پذیرش مقاله شما نیست. اما اگر از کیفیت مقاله خود اطمینان دارید حتما از این فرصت استفاده نمائید. برای مشاوره در انتخاب نشریه مناسب و دریافت پذیرش مقاله، می توانید با ما در ژورنال یاب مشاوره نمائید.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

هزینه ارسال مقاله

اگرچه بسیاری از نشریات برای ارسال مقاله، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند، اما برخی از نشریات برای سابمیت مقاله هزینه‌ای دریافت می‌کنند. معمولاً هزینه ارسال مقاله هزینه زیادی نیست و می‌تواند برای محققان و نویسندگان مقاله مزیت محسوب شود. زیرا تعداد مقالات دریافتی در مجلاتی که برای سابمیت مقاله هزینه دریافت می‌کنند، کمتر از مجلاتی است که ارسال مقاله رایگان است.

برای چاپ مقاله در مجلات با داوری آسان با ما تماس بگیرید.

در واقع هزینه سابمیت مقاله، رقابت را تضعیف می‌کند و به طور چشمگیری روند پردازش، ریوایز مقاله و چاپ را سریع‌تر می‌کند. برای چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی، این نوع مجلات می‌توانند گزینه مناسبی باشند. همچنین هزینه سابمیت کمک می‌کند تا کیفیت و پاسخگویی را افزایش دهد. در واقع هزینه سابمیت مقاله، هزینه‌ای است که مجله برای بررسی اولیه مقاله دریافت می‌کند و این هزینه قابل برگشت نیست حتی اگر مقاله ریجکت شود.

چاپ مقاله در مجلات کلوس اکسس (close access)

در برخی از مجلات، خوانندگان هزینه آبونمان مجلات را پرداخت می‌کنند و نویسنده برای چاپ مقاله هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند. مجلاتی که هزینه آبونمان را از خواننده دریافت می‌کنند، مجلات کلوس اکسس (close access)  هستند. یعنی وقتی خواننده می‌خواهد مقاله‌ای را از این مجلات دانلود کند باید هزینه‌ای را پرداخت کند.

برای تهیه مقاله دانشجویی و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

چاپ مقاله در مجلات اوپن اکسس (open access)

در نشریات و مجلات علمی آنلاین که اوپن اکسس (open access) هستند، نویسنده باید هزینه چاپ و آبونمان مجله را پرداخت کند و خوانندگان بدون هیچ مانعی و پرداخت هزینه‌ای می‌توانند مقالات این مجلات را دانلود کنند. نویسنده مقاله بعد از دریافت اکسپت مقاله این هزینه را باید پرداخت کند تا مقاله به صورت آنلاین در مجله چاپ شود. این هزینه برای ژورنال‌های مختلف، متفاوت است. مجلات در برخی زمینه‌های علمی گران‌تر از دیگر ژورنال‌ها است. ممکن است در مجله‌ای، این هزینه 5000 دلار باشد و در مجله‌ای دیگر 10 دلار باشد.

برای اطلاع از پذیرش مقاله به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

دیگر هزینه‌های چاپ مقاله

بعضی از مجلات ممکن است به ازای هر صفحه اضافه، هزینه‌ای مازاد را دریافت کنند. همچنین مجلاتی که نسخه چاپی و همچنین نسخه‌های آنلاین را ارائه می‌دهند برای چاپ مقاله در نسخه‌های چاپی هزینه‌ای جداگانه دریافت کنند. به ویژه وقتی که صفحات و اشکال رنگی استفاده شده باشد. این مقدار می‌تواند تا 250 دلار به ازای هر صفحه رنگی و یا 1000 دلار برای هر شکل و نمودار رنگی در مقاله باشد که مقداری قابل توجه است. بنابراین اگر شما می‌خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، تعداد صفحات و نمودارهای رنگی خود را کاهش دهید.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

کمک هزینه چاپ مقاله

مجلات علمی تمایل ندارند که هزینه‌های ارسال و نشر مقاله مانع از انتشار تحقیقات باارزشی که متناسب با اهداف و در حوزه کاری آن‌ها است، شود. به همین دلیل بعضی مجلات در مواردی که دلیل قانع کننده‌ای وجود داشته باشد تخفیف می‌دهند. برخی از موسسات و شرکت‌ها اغلب هزینه‌های نشر مقالات را پوشش می‌دهند.

در نهایت، اکثر دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی پول چاپ مقاله دانشجویان، کارمندان و اساتید خود را پرداخت می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی خود، امکان چاپ مقاله در ژورنال‌های معتبر و حتی با هزینه چاپ بالا را از دست ندهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه انتشار مقاله می‌توانید به صفحات هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی و هزینه چاپ مقاله در elsevier مراجعه کنید.

برای آگاهی بیشتر در مورد هزینه چاپ مقاله در Elsevier با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست مجلات علمی پژوهشی از این مطلب دیدن نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.