هزینه چاپ مقاله در elsevier

هزینه چاپ مقاله در elsevier

الزویر Elsevier یکی از بزرگ‌ترین ناشران مقالات، کتاب‌ها و پژوهش‌های علمی در جهان است.  آن‌ها هزاران مجله و کتاب مشهور را در سال منتشر می‌کنند.  مقالات چاپ شده در مجلات elsevier در پایگاه علمی Science Direct  منتشر می‌شوند. بنابراین مقالات چاپ شده در این مجلات به راحتی توسط موتورهای جستجو، پایگاه‌های داده و سایر ابزارهای جستجو در دسترس همه مردم در سراسر جهان است. به همین دلیل بسیاری از محققان و دانشگاهیان به دنبال چاپ مقالات علمی و پژوهشی خود در این مجلات هستند. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که هزینه چاپ مقاله در elsevier چقدر است. برای پاسخ به این سوال نخست سابمیت و مراحل چاپ مقاله در مجلات الزویر را توضیح می‌دهیم.

چاپ مقاله در Elsevier یک فرآیند پیچیده و چند مرحله ای است که برای انجام آن نیاز به تخصص و تجربه دارید. در این مقاله به شرح فرآیند چاپ مقاله در Elsevier و هزینه چاپ مقاله در Elsevier پرداخته خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش مقاله SCOPUS از این مطلب دیدن نمائید.

مرحله اول: انتخاب ژورنال

اولین مرحله برای چاپ مقاله در Elsevier، انتخاب ژورنال مناسب است. باید به دقت ژورنال های موجود را بررسی کرده و ژورنالی را که به مضمون مقاله شما بیشترین تطابق را دارد، انتخاب کنید.

مرحله دوم: آماده سازی مقاله

بعد از انتخاب ژورنال، شما باید مقاله خود را آماده سازی کنید. این شامل نگارش مقاله، تصحیح املای کلمات و جملات، تصحیح گرامر و قواعد نگارشی و بررسی دقیق مقاله است.

مرحله سوم: ارسال مقاله

بعد از آماده سازی مقاله، شما باید آن را به ژورنال ارسال کنید. در این مرحله، شما باید فرم ارسال مقاله را پر کرده و مقاله خود را به همراه تصاویر و جداول مربوطه، به ژورنال ارسال کنید.

مرحله چهارم: بازخورد اولیه

بعد از ارسال مقاله، ژورنال بازخورد اولیه خود را در مورد مقاله شما ارائه می دهد. این بازخورد شامل تایید اولیه مقاله، عدم تطابق با مضمون ژورنال و یا نیاز به تغییرات در مقاله است.

مرحله پنجم: بازخورد نهایی

بعد از بازخورد اولیه، شما باید تغییرات لازم را در مقاله خود اعمال کنید و آن را برای بازخورد نهایی به ژورنال ارسال کنید. در این مرحله، ژورنال بازخورد نهایی خود را در مورد مقاله شما ارائه می دهد و در صورت تایید، مقاله شما برای چاپ در ژورنال قرار می گیرد.

پروسه چاپ مقاله خود در مجلات elsevier را به ژورنال یاب واگذار نمائید، کلیه پروسه انتخاب نشریه، ویراستاری مقاله و ارسال و دریافت پذیرش مقاله را در کمترین زمان و بهترین نتیجه برای شما انجام خواهیم داد.

برای چاپ مقاله در مجلات با داوری آسان با ما تماس بگیرید

هزینه چاپ مقاله در Elsevier

هزینه چاپ مقاله در Elsevier بسته به ژورنال و نوع چاپ (چاپ رایگان یا چاپ با هزینه) متفاوت است. در بسیاری از ژورنال های Elsevier، چاپ رایگان است و هیچ هزینه ای برای چاپ مقاله در آن ها دریافت نمی شود. با این حال، برخی از ژورنال های Elsevier هزینه ای برای چاپ مقاله در آن ها دریافت می کنند. هزینه چاپ مقاله در Elsevier معمولاً بین ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است.

به طور کلی، چاپ مقاله در Elsevier یک فرآیند پیچیده است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. با این حال، با رعایت مراحل و نکات لازم، می توانید مقاله خود را با موفقیت در ژورنال های Elsevier چاپ کنید.

اگر نیاز دارید بدانید روش دانلود مقاله از سایت الزویر چگونه است این مقاله را مطالعه کنید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

سابمیت مقاله در الزویر

در بین مجلات الزویر، مجله‌ای را پیدا کنید که متناسب با مقاله شما باشد. سایت Elsevier® Journal Finder به شما کمک می‌کند مجلاتی که  را پیدا کنید که می‌توانند برای انتشار مقاله علمی شما مناسب باشند. سابمیت مقاله در مجلات elsevier به صورت آن لاین است. برای ارسال مقاله باید در سایت مجله موردنظرتان ثبت‌نام کنید. لینک مستقیم برای ثبت‌نام و ورود به سیستم در قسمت guideline سایت مجله وجود دارد. بعد از ثبت‌نام، مقاله خود را به صورت آن لاین به ژورنال ارسال کنید. بعد از آن فرآیند بررسی مقاله در مجله شروع می‌شود.

برای تهیه مقاله دانشجویی و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

مراحل چاپ مقاله در elsevier

مجلات، هر مقاله دریافتی را ازلحاظ سرقت ادبی مورد بررسی قرار می‌دهند، سپس مشخص می‌کنند که آیا مقاله متناسب با اهداف و حوزه کاری مجله است یا خیر. اگر مجله در مورد مقاله مشتاق باشد، سردبیر مجله داوران را انتخاب خواهد کرد و مقاله را برای آن‌ها خواهد فرستاد. داوران اعتبار، اهمیت و اصالت مقاله را تعیین می‌کنند.

در واقع داوران تعیین می‌کنند که مقاله اکسپت شود، برای ویرایش و اصلاح به نویسنده فرستاده شود و یا مقاله ریجکت شود. سپس نتیجه به نویسنده مسئول از طریق ایمیل فرستاده می‌شود. زمان لازم برای انتشار مقاله بستگی به مجله دارد. اکثر مجلات Elsevier اگر علاقه‌مند به چاپ مقاله شما نباشند در عرض یک هفته پاسخ می‌دهند. داوری اولیه مقاله ممکن است دو هفته تا 2 ماه (شاید بیشتر) طول بکشد.

برای دریافت مشاوره در مورد انتخاب بهترین موضوع برای مقاله نویسی با ما در تماس باشید.

چاپ مقاله در الزویر

هزینه چاپ مقاله در مجلات elsevier  به این بستگی دارد که مجله انتخابی اوپن اکسس (open access) است یا نه. وقتی که مجله انتخابی اوپن اکسس باشد نویسنده مقاله، هزینه چاپ را پرداخت می‌کند. بعد از پرداخت هزینه توسط نویسنده، بلافاصله مقاله در Science Direct به صورت رایگان در دسترس افراد خواهد بود.

هزینه چاپ مقاله در مجلات elsevier از مجله‌ای به مجله دیگر متفاوت است و این هزینه می‌تواند بین 150 دلار تا 5هزار دلار باشد و مرتب تغییر می‌کند. هزینه چاپ مقاله در مجلات elsevier  براساس معیارهای زیر تعیین می‌شود:

  • کیفیت مجله؛
  • فرآیندهای ویرایش در مجله؛
  • ملاحظات رقابتی؛
  • وضعیت بازار؛
  • سایر جریان‌های درآمدی مرتبط با مجله.

اگر هزینه چاپ مقاله در مجله‌ای تغییر کرده باشد حتماً در سایت مجله ذکر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوشتن مقاله علمی پژوهشی با ما تماس بگیرید.

انتخاب ژورنال elsevier

انتخاب ژورنال مناسب برای ارسال مقاله به Elsevier، یکی از مراحل مهم در فرآیند چاپ مقاله است. در ادامه، روش های انتخاب ژورنال در Elsevier را بررسی خواهیم کرد:

1. جستجوی ژورنال های مرتبط با موضوع مقاله: شما می توانید با استفاده از وب سایت Elsevier، به جستجوی ژورنال های مرتبط با موضوع مقاله خود بپردازید.

2. استفاده از ابزار Journal Finder: Elsevier ابزار Journal Finder را برای کمک به نویسندگان در پیدا کردن ژورنال مناسب برای ارسال مقاله خود، ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار، شما می توانید با وارد کردن عنوان و خلاصه مقاله، ژورنال های مناسب را پیدا کنید.

3. مشاوره با همکاران و استادان: شما می توانید با صحبت با همکاران و استادان خود، در مورد ژورنال های مناسب برای ارسال مقاله خود، مشورت کنید.

4. بررسی لیست ژورنال های Elsevier: شما می توانید به لیست ژورنال های Elsevier مراجعه کنید و ژورنال های مناسب را برای ارسال مقاله خود، انتخاب کنید.

نکته مهمی که در انتخاب ژورنال باید مد نظر داشته باشید، تطابق موضوع مقاله شما با موضوع ژورنال است. همچنین، باید به فاکتور هایی مانند impact factor، فراوانی چاپ و پذیرش مقالات در ژورنال، تخصص و شهرت ژورنال نیز توجه کنید.

برای چاپ مقاله پزشکی و یا چاپ مقاله PubMed از این مطالب دیدن نمائید.

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.