سفارش نوشتن مقاله دانشجویی

سفارش نوشتن مقاله دانشجویی

یکی از چالش‌هایی که همواره دانشجویان با آن مواجه هستند، نوشتن مقاله دانشجویی است. مقاله دانشجویی یکی از معیارهایی است که نشان‌دهنده علاقه دانشجو به تحقیق و مطالعه در مورد موضوعات جدید است. داشتن مقاله همواره یک مزیت در قیاس با سایر دانشجویان محسوب می‌شود.

برای دریافت راهنمایی برای نوشتن مقاله مروری با ما تماس بگیرید.

موضوع مقاله دانشجویی

در مورد بخش‌های مختلف رشته خود که موردعلاقه شماست، فکر کنید. جزوات، کتاب‌ها و ژورنال‌های مربوط به رشته خود را مطالعه کنید تا موضوعی برای نوشتن مقاله پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحلیل آماری مقاله این صفحه را مطالعه کنید.

در این صورت با موضوعات مختلف در رشته‌تان آگاه شوید. موضوعی را انتخاب کنید و آن موضوع را تا جایی که می‌توانید محدود کنید. سوالاتی مانند چه کسی؟ چه چیزی؟ کجا؟ چه وقت؟ چر؟ و چطور؟ به شما کمک خواهد کرد. در این صورت شما  می‌توانید موضوعتان را محدود کنید و بخشی که بیشتر علاقه دارید را مشخص کنید.  در بسیاری از موارد، استاد رهنما می‌تواند برای یافتن موضوع مقاله کمک کند.

اگر نمیدانید مقاله علمی پژوهشی چیست این مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان مقاله دانشجویی

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

انتخاب موضوع  مقاله دانشجویی

برای نوشتن مقاله دانشجویی نکات زیر را در انتخاب موضوع  مقاله دانشجویی در نظر بگیرید:

  • موضوعی انتخاب کنید که به آن علاقه‌مند هستید. شما زمان زیادی با این موضوع صرف خواهید کرد، بنابراین موضوعی را انتخاب کنید که برای شما خسته‌کننده نباشد.
  • موضوعی تکراری نباشد.
  • موضوعی انتخاب کنید که اطلاعات کافی (اما نه خیلی زیاد) در منابع معتبر وجود دارد. اگر اطلاعات بیش از حد پیدا کنید، باید موضوع خود را بیشتر محدود کنید. اگر اطلاعات بسیار کمی پیدا کنید، باید موضوع خود را گسترش دهید.
  • موضوع مقاله خود را طوری انتخاب کنید که شما بتوانید در زمانی که دارید بررسی کنید. شما ممکن است مجبور شوید پیچیدگی موضوع خود را محدود کنید تا بتوانید مقاله خود را تا تاریخی که مدنظر دارید (مثلاً تا زمان دفاع و یا ددلاین دانشگاه‌های مختلف و زمان مصاحبه و …) چاپ کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی با ما تماس بگیرید.

چگونگی نوشتن مقاله دانشجویی

برای نوشتن مقاله دانشجویی با یک سؤال خوب شروع کنید. هنگامی که موضوع خاصی برای نوشتن مقاله پیدا کردید، موضوع خود را به صورت سوالی مطرح کنید که مقاله شما پاسخ خواهد داد. مطالبی که در مقاله گنجانده می‌شود باید منجر به حل مسئله و پاسخ به سوال شود. مقاله‌ها و پروژه‌ها انجام شده مربوط به سوال  (literature review) را بررسی کنید.

سعی کنید پاسخ‌هایی را برای سوال خود پیدا کنید. ممکن است در این فرآیند نیاز به انجام آزمایش‌های متفاوتی داشته باشید. یافته‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید. در واقع با نوشتن مقاله، شما پاسخ خود را با منطق و شواهد توجیه می‌کنید. شما افکار و یافته‌های خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید.

برای اطلاع از قواعد مقاله نویسی به این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی‌های یک مقاله دانشجویی خوب

یک مقاله دانشجویی مقاله‌ای خوب تعریف می‌شود که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • سوالی که در مقاله مطرح شده یک پاسخ ساده ندارد.
  • سوال و موضوع مطرح شده در مقاله ارزش پاسخ دادن دارد.
  • موضوع مطرح شده در مقاله، موضوع جدید است.
  • مقاله شما باید مفید باشد. به خوانندگان شما یک دیدگاه جدید ارائه دهد و نگرش آن‌ها را تغییر دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه چاپ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی با ما تماس بگیرید.

اهمیت مقاله دانشجویی در مقاطع مختلف

مقاله دانشجویی در مقاطع مختلف اهمیت‌های متمایزی دارد.

 مقاله دانشجویی در دوره کارشناسی

داشتن و یا نداشتن مقاله در دوره کارشناسی زیاد موضوع جدی نیست.

مقاله دانشجویی در دوره کارشناسی ارشد

دو نمره از پایان نامه کارشناسی ارشد به مقاله اختصاص داده شده است. اگر دانشجو در دوره کارشناسی ارشد بتواند مقاله چاپ کند حداقل 0.5 نمره و حداکثر 2 نمره از نمره پایان نامه را خواهد گرفت. این نمره به ایمپکت فاکتور  ژورنال بستگی دارد. 

اکسپت مقاله در ژورنال معتبر یک امتیاز برای گرفتن  نمره مقاله محسوب می‌شود. علاوه بر این، مقاله دانشجویی یکی از پارامترهای مهم در مصاحبه دکتری مقاله است. در بیشتر موارد داوران در جلسه مصاحبه به  ایمپکت فاکتور  ژورنال توجه ویژه‌ای می‌کنند.

برای آگاهی بیشتر در مورد هزینه چاپ مقاله در Elsevier با ما تماس بگیرید.

مقاله دانشجویی در مقطع دکتری

در مقطع دکتری دانشجو باید مقاله داشته باشد تا بتواند مجوز دفاع از پایان نامه دکتری را از دانشگاه اخذ کند. تعداد مقاله و ایمپکت فاکتور ژورنال بستگی به دانشگاه دارد. دانشگاه‌های مختلف، قوانین متفاوتی دارند. با رعایت قوانین دانشگاه، دانشجو مجوز دفاع از پایان نامه را از دانشگاه اخذ خواهد کرد.

برای چاپ مقاله در مجلات با داوری آسان با ما تماس بگیرید.

گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های خارجی

داشتن مقاله برای گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های خارجی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر مقاله برای دریافت بورسیه تحصیلی از این مطلب دیدن نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.