بهترین سرویس های کشف سرقت علمی

بهترین سرویس های کشف سرقت علمی

بهترین سرویس های کشف سرقت علمی کدامند؟ متاسفانه سرقت علمی از سایت ها امروزه بسیار گسترش یافته است در حالی که کسانی که به انجام این کار می پردازند باید بدانند که به نفع آنها نیست و بهترین روش برای بالا بردن سایت خود و بهتر دیده شدن این است که خودشان به تولید محتوا بپردازند و سعی کنند کمتر از این روش استفاده کنند. 

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

آشنایی با سرویس های کشف سرقت علمی

 

بعضی از نرم افزارها هستند که می توانند به عنوان سرویس های کشف سرقت علمی فعالیت داشته باشند و قدرت تشخیص خوبی دارند که با کمی جستجو در وب قادرند آنها را پیدا کرده و شناسایی کنند. 

البته استفاده از این نرم افزارها و سایت ها گاهی رایگان نبوده و در بیشتر موارد شما باید عضو شوید ولی استفاده آزاد از این سایت ها وجود دارد که با کمی جستجو می توانید آنها را پیدا کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نگارش مقاله علمی تخصصی با ما تماس بگیرید.

سرقت علمی میتواند اعتبار تحقیقات شما را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه بهتر است از برخی سرویس های کشف سرقت علمی برای مطالب خود استفاده کنید. در اینجا قصد داریم سرویس های کشف سرقت علمی را برای شما معرفی کنیم.

انواع سرویس های کشف سرقت علمی

 

IThenticate

سایت iThenticate یکی از معتبر ترین سرویس های کشف سرقت علمی به شمار می رود. که استفاده آن برای همه آزاد است، بسیاری از ژورنال ها برای شناسایی سرقت علمی از این سایت استفاده میکنند. البته شما برای استفاده از این ساید باید اشتراک خریداری کنید و خدمات مربوطه را دریافت کنید. این سایت یکی از معتبرترین سایت ها به عنوان سرویس های کشف سرقت علمی برای کمک به تشخیص سرقت علمی به شمار می رود.

 

Checker

سایت checker نیز یکی دیگر از سرویس های کشف سرقت علمی است که به شما کمک می کند تا سرقت علمی را تشخیص دهید. از این سایت به صورت رایگان نیز میتوان استفاده کرد ولی تا 500 کلمه می تواند این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. همین طور اگر در این سایت ثبت نام نکنید فقط حق استفاده از آن را یک بار در روز دارید. همچنین برای استفاده رایگان اسکن ضعیفی را ارائه می دهد. این مورد نیز بخش دیگری از سرویس های کشف سرقت علمی به حساب می آید.

 

Copyleaks

ان سایت یز این قابلیت را دارد تا به بررسی سرقت ادبی متنی را شناسایی کند. با ثبت نام در این سایت و آپلود فایل بررسی ادبی را می توانید انجام دهید. شما تنها در صورت ثبت نام در این سایت حق استفاده از آن را دارید در این صورت می توانید تا ده صفحه را برای به عنوان سرویس های کشف سرقت علمی مورد بررسی قرار دهید. 

برای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی جغرافیا با ما تماس بگیرید.

 

Paper Rater

مزیت خوب استفاده از این سایت برای سرویس های کشف سرقت علمی این است که میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید زیرا ابزار تشخیص در این سایت استفاده از هوش مصنوعی می باشد. ذخیره گزارش در این سایت وجود ندارد. 

 

Plagium

استفاده از این سایت از جهت تشخیص در سرویس های کشف سرقت علمی بسیار ساده است و شما تنها با کپی کردن متن مورد نظر می توانید نتیجه را ببینید. شما در هر بار جستجو می توانید 1000 کلمه را جستجو کنید. 

 

PlagScan

این سرویس نیز می توانید انواع خدمات را به کاربران شخصی و شرکت ها ارائه دهد. این نرم افزار به صورت آنلاین در اختیار شما است و نیازی به دانلود آن ندارید. مزیت خوب این سرویس آن است که می توانید هم به صورت کپی و هم به صورت فایل آن را بررسی کنید. اما برای نگهداری فایل ها برای بیشتر از 6 باید مبلغی را بپردازید. 

 

Quetext

این سرویس می تواند مشابهت آنلاین را با پایگاه داده ها به خوبی تشخیص دهد. در اینجا هم می توانید از کپی متن و هم از آپلود کردن فایل استفاده کنید.

برای سفارش مقاله نویسی به زبان انگلیسی با ما تماس بگیرید.

 

Viper

این سرویس نیز به طور دقیق می تواند مشابهت مقاله را به خوبی تشخیص دهد و آن را به صورت دقیق ارائه هد. با استفاده از این سرویس می توانید محتوای متن را با مقالات منتشر شده مقایسه کنید. 

 

Turnitin

این سرویس نیز یکی از سرویس های پرکاربرد در سرویس های کشف سرقت علمی به شمار می رود. بانک اطلاعاتی این سرویس می تواند 80000 مقاله را در خود جای دهد. محققان و دانشجویان و اساتید می توانند از این سایت استفاده کنند. 

 

Eve2

این سایت نیز از موتورهای جستجوگر قوی برای تشخیص سرقت علمی استفاده می کند. اساتید می توانند به وسیله این سرویس مقالات تمامی دانشجویان را مورد بررسی قرار دهند. همچنین می تواند جستجو های پیچیده و سخت را نیز انجام دهد. 

 

Scanmyessay

این سرویس نیز در بخش سرویس های کشف سرقت علمی می تواند خدمات رایگان در اختیار کاربران قرار دهد و در چند دقیقه سرقت ادبی را شناسایی کنند. 

برای دریافت کمک در مورد نوشتن مقاله برای بورسیه با ما تماس بگیرید.

 

Copyscape

این سایت نیز می تواند میلیون ها سایت را تحت پوشش قرار دهد. از این سایت برای موتورهای جستجوگر گوگل و یاهو مورد استفاده قرار می گیرد. 

امتیاز دهید

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.