مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی یکی از راه های وزین و سنگین کردن رزومه شماست. بسیاری از افراد به دلیل مزایای فراوانی که نوشتن مقاله در زمینه کاری شان دارد، روی به این کار می آورند. بسیاری از پزشکان، مهندسان، سیاستمداران و… در زمینه مقاله نویسی فعالیت دارند. مقاله ها پس از به چاپ رسیدن تبدیل به رزومه برای فرد می شوند و در آینده شغلی تاثیرات مثبت زیادی دارند. به طور مثال در اپلای کردن مدارک و مهاجرت شغلی، مقاله ها تاثیرات بسیاری برای نویسنده دارند. مقاله نویسی به طور کلی دارای ابعاد و مزایای بسیاری می باشد. حال اگر این مقالات در مجلات علمی پژوهشی داخلی چاپ شوند، تاثیرات آن ها دوچندان می گردد.  ژورنال یاب قصد دارد در این بخش شما را با مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی آشنا کند. پیشنهاد می شود که این مطالب را تا انتها دنبال کنید تا با مزایا، مراحل و روش های چاپ مقاله در مجلات علمی آشنا شوید.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مقالات پژوهشی چه مقالاتی هستند؟

این مقالات یکی از معمولی ترین و در عین حال پرتیراژترین مقالات هستند و حاصل تحقیق و مطالعه خود نویسنده می باشند. در این نوع از مقالات، نویسنده آنچه را بر حسب تجربه و تحقیق در مورد موضوع مورد نظر به دست آورده است را به تحریر در می آورد. این مقالات اکثراً به دلیل نو بودن موضوع و مطالب نوشته شده، فرصت بیشتری برای به چاپ رسیدن در مجلات علمی پژوهشی دارند.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

در مقالات علمی باید نکات اخلاقی نیز رعایت گردد. در این مقالات نویسنده نباید مطالب دیگران و نظر آنها را کوچک بشمارد و به دنبال بزرگ کردن خود باشد. در نوشتن مقاله علمی پژوهشی، نویسنده باید چارچوب خاصی را رعایت کند. در این چارچوب باید به ترتیب، عنوان مقاله، اسامی نویسندگان، چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، ادبیات پژوهش، روش تحقیق، بدنه اصلی مقاله، نتایج و منبع ذکر گردد. همچنین توضیحات مربوط به هر بخش ارائه شود.

ژورنال یاب شما را با تمام ویژگی های مقالات پژوهشی آشنا می کند و تا زمان چاپ شدن مقالات شما در مجلات علمی، در کنار شما خواهد ایستاد.

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

نکات مهم در مورد نگارش مقاله برای چاپ در مجلات علمی پژوهشی داخلی

برای اینکه از مزیت های چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی، استفاده کنید، باید ابتدا بتوانید مقاله بنویسید که قابلیت چاپ در مجلات علمی را دارا باشد. برای این امر باید نکاتی که در ادامه گفته می شود را در نوشتن محتوای مقاله رعایت کنید. 

برای آشنایی با پذیرش مقاله در مجلات داخلی از این مطلب دیدن نمائید.

سرقت ادبی از جمله مشکلاتی است که در اکثر مقالات علمی دیده می شود. مقالات علمی پژوهشی ماهیت ای نو و تازه دارند. به طور کلی مقالات علمی باید نو باشند و مطالب شما در هیچ مقاله دیگری وجود نداشته باشد.

اگر مقالات شما به وسیله مطالب سایر مقالات نگاشته شده باشد، به نوعی مقاله شما در بین مقالات سرقت ادبی قرار می گیرد و امکان چاپ شدن در مجلات علمی را از دست می دهد. در بخش قبل چارچوب مقالات علمی عنوان شد. بسیار مهم است که این چارچوب را رعایت کنید. تمام مقالات علمی در سراسر دنیا از این چارچوب پیروی می کنند اگر در مقاله شما این مراحل وجود نداشته باشد، از زمره مقالات علمی خارج می گردد. رعایت موارد بالا در کنار سایر ملاحظات مقاله نویسی، موجب راحت تر چاپ شدن مقاله شما در مجلات علمی می گردد.

برای اطلاع از پذیرش مقاله به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی

اکنون که با نکات مهم درباره نگارش مقالات علمی و رعایت نکات مهم برای چاپ آن ها در مجلات علمی پژوهشی داخلی آشنا شدید، بهتر است با مزایای چاپ مقاله در مجلات علمی نیز آشنا شوید. چاپ مقاله مزایای متعددی دارد، ژورنال یاب  در این بخش چندین مورد از مهم ترین آن ها را برای علاقه‌مندان و محققان محترم، بازگو می کند. 

1. ارتقای رتبه‌ی علمی: چاپ مقاله در مجلات علمی موجب تغییر نگرش سازمان ها و دانشگاه ها نسبت به فرد شده و رتبه علمی را بالا می برد.

2. ارتقای سمت و افزایش حقوق: بسیاری از نهادها و سازمان ها برای کارکنان خود شرایط اندیشیده اند که در صورت چاپ مقاله، ارتقاء شغلی و افزایش حقوق شامل حال آن ها شود. مانند اساتید دانشگاه ها

3. امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی بیشتر: با چاپ مقاله در مجلات علمی، اعتماد مدیران بالادست و مسئولان پروژه های مختلف نسبت به نویسنده جذب می شود و منجر به دریافت پروژه های کاری بیشتر برای محقق می گردد.

4. ثبت پژوهش ها به صورت دائم با نام نویسنده: در صورت چاپ شدن مقاله در مجلات علمی، آن مقاله با موضوع و محتوا، برای همیشه به نام صاحب اثر ثبت خواهد شد.

5. عرضه دستاوردهای علمی به افراد مختلف در دنیا: ثبت مقاله موجب ارائه آن به تمام مردم دنیا می شود. این امر موجب شناخت محقق در سطح جهانی می گردد.

6. امکان پذیرش راحت تر در مقاطع تحصیلی بالاتر: اگر محقق در حال تحصیل باشد و بتواند مقاله خود را در مجلات علمی به ثبت برساند، پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی بالاتر، راحت‌تر اتفاق می‌افتد.

7. امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان: اگر نویسنده مقاله، فردی تازه کار و کم تجربه باشد، این امکان وجود دارد که باید ملی نخبگان او را به عضویت خود در آورد که این عضویت نیز مزایای خاص خود را دارد.

برای سفارش ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

8. بورسیه تحصیلی: اگر محقق فردی جوان و در حال تحصیل باشد، با ثبت مقاله، امکان دریافت بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی در کشور های اروپایی و آمریکایی، برای او فراهم می شود.

مقالات علمی یکی از معمولی ترین و درعین حال پرطرفدارترین نوع مقاله هستند. نوشتن مقاله علمی صحیح و چاپ آن در مجلات علمی پژوهشی کاری سخت و دشوار است، اما مزایای فراوانی دارد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود اگر در کارهای تحقیقاتی تجربه دارید، با راهنمایی و کمک های ژورنال یاب، اقدام به چاپ مقاله در مجلات مختلف کنید. نوشتن مقاله چارچوب های خاص خود را دارد که رعایت آن ها به چاپ مقاله کمک شایانی می کنند. مزایای نوشتن مقاله بسیار زیاد است، مانند ارتقای شغلی، ارتقای رتبه علمی، بورسیه تحصیلی، پروژه های کاری بیشتر و…. شما می‌توانید تمامی مراحل نوشتن مقاله علمی و چاپ آن را از طریق سایت ژورنال یاب پیگیری کنید.

برای اطلاع از تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری با شماره های ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.