۵ عنوان برترین مقالات گروه مدیریت کسب و کار

۵ عنوان برترین مقالات گروه مدیریت کسب و کار

نوشتن مقاله در ابتدا نیاز به یک عنوان مهم و پر کاربرد دارد. عنوان یک مقاله باعث می‌شود تا مقاله شما تبدیل به یک نوشته پر بازدید شود. شما در هر زمینه که اقدام به نوشتن مقاله می کنید، باید  عنوان های برتر آن زمینه را دانسته و متناسب با آن اقدام به نگارش مقاله نمایید. اگر موضوع انتخابی شما خیلی با زمینه ای که مقاله به آن مربوط است، مرتبط نباشد، ممکن است که مجلات مختلف نسبت به چاپ و انتشار مقاله شما اجتناب کنند.

به همین دلیل لازم است که شما حتماً برترین عنوان های مقالات مرتبط با حوزه کاری خود را بدانید. سایت ژورنال یاب یکی از بزرگترین و معتبرترین مرجع انواع مقالات، قصد دارد شما را با پنج عنوان برتر مقالات گروه مدیریت کسب و کار آشنا سازد. 

اگر شما نیز جزو نویسندگان مقالات این گروه هستید یا میخواهید فعالیت مقاله نویسی خود را در این گروه شروع کنید، بهتر از با این ۵ عنوان آشنا شوید.

برای اطلاع از نحوه رفع اشکالات حوزه پژوهش مقاله با ما تماس بگیرید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مدیریت کسب و کار چیست؟ 

بهتر است قبل از معرفی ۵ عنوان برتر مقالات گروه مدیریت کسب و کار، بطور اجمالی با مدیریت کسب و کار آشنا شویم و بدانیم که در نوشتن یک مقاله مدیریت کسب و کار، به دنبال چه چیزی هستیم.

مدیریت کسب و کار (Business Administration) هماهنگی و سازماندهی فعالیت های تجاری است. مدیران کسب و کار بر عملیات نظارت کرده و به کارمندان کمک می کنند تا به سطوح بالای بهره وری خود برسند. یک مدیر کسب و کار همچنین ممکن است بر کارکنان جدید نظارت داشته باشد، به آنها آموزش دهد و در یک کلام، به کسب و کار کمک کند تا به اهداف عملیاتی و مالی خود برسد.

هدف از مدیریت ، هدایت افراد در جهتی است که با استفاده از منابع در دسترس، به نحو کارآمد و موثر به اهداف و آرمان‌های مطلوب و یکسانی دست یابند. عملکردهای مدیریتی در مدیریت کسب و کار شامل مواردی همچون سازمان‌دهی، رهبری، برنامه‌ریزی، ارتباط با کارمندان و ارزیابی و کنترل است. مدیریت کسب و کار یکی از زمینه‌های مهم در مقاله نویسی می‌باشد و افراد زیادی همواره در حال نگارش مقاله با عناوین مختلف، مرتبط با این زمینه هستند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریویژن مقاله با ما تماس بگیرید.

عناوین برترین مقالات مدیریت کسب و کار

حال پس از اینکه نگاهی گذرا به چیستی مدیریت کسب و کار داشته ایم، بهتر است با پنج عنوان برتر مقالات گروه مدیریت کسب و کار نیز آشنا شوید. 

  1. شناسایی و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار در تدوین طرح معماری سازمانی: اولین عنوان و پرکاربرد ترین عنوان مقالات گروه مدیریت کسب و کار ارائه روشی ترکیبی برای شناسایی و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار در تدوین طرح معماری سازمانی می باشد. شما با این عنوان می توانید به راحتی مقالات با کیفیت جهانی نوشته و راه انتشار مقاله‌ی خود در مجلات معتبر را هموار می کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند ویراستاری یک مجله و نیز دریافت خدمات ویراستاری با ما تماس بگیرید.

2. بررسی رابطه مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار و بکارگیری فناوری اطلاعات در کارکنان: مهندسی فرآیند از شاخه‌های مهندسی است، که به طراحی، بهره‌برداری، کنترل، بهبود و بهینه‌سازی فرایندهای شیمیایی، فیزیکی و زیستی می‌پردازد. مهندسی فرایند شامل طیف گسترده‌ای از صنایع شیمیایی، پتروشیمی، مهندسی کشاورزی، مهندسی معدن، مواد پیشرفته، صنایع غذایی، دارویی، توسعه نرم‌افزار و بیوتکنولوژی می‌شود.

برای اطلاع از ویژگی های یک مقاله علمی خوب این مطلب را مطالعه کنید.

3. بررسی روابط بین فرایندهای مدیریت دانش، فرایندهای کسب و کار و اثربخشی سازمانی: دانستن روابط بین فرایندهای مدیریت دانش و فرآیندهای کسب و کار و نتیجه بخشی آنها در سازمان ها، در مورد مطالعه بسیاری از مقاله نویسان در زمینه کسب و کار در دنیا می باشد. به همین دلیل می توان گفت این عنوان یکی از ۵ عنوان برتر مقالات گروه کسب و کار می باشد. 

اگر میخواهید بدانید چه چیزی یک مقاله تحقیقاتی با کیفیت بالا را ایجاد می کند؟ این مطلب را مطالعه کنید.

4. ارائه مدل کسب و کار الکترونیک: امروزه دنیا و همچنین زمینه های شغلی مختلف به سمت الکترونیک شدن پیش می رود. نگارش یک مقاله مرتبط با ارائه مدل کسب و کار الکترونیک، می‌تواند یکی از بهترین مقالات در زمینه کسب و کار باشد.

 

5. اولویت‌بندی استراتژی‌های کسب و کار: پنجمین عنوانی که می توان گفت جزو عناوین برتر موضوعات مقاله مدیریت کسب و کار می باشد، اولویت بندی استراتژی های کسب و کار میباشد. زیرا این استراتژی ها بسیار زیاد بوده و مقاله ای در زمینه اولویت بندی آن‌ها، می تواند بازدید کنندگان زیادی داشته باشد. 

نکات مهم در مورد یک مقاله علمی خوب را در این مطلب بخوانید.

ژورنال یکی از منابع معتبر و کامل در زمینه انتشار مقالات مختلف می باشد. سایت ژورنال یاب تلاش کرده است تا در این مقاله پنج مورد از عنوان های برتر مقالات گروه مدیریت کسب و کار را برای شما بیان نماید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نگارش انواع مقاله و همچنین چاپ مقالات شما در مجلات علمی، به سایت ژورنال یاب مراجعه نمایید.

برای بررسی مقاله ژورنالی نکات مهم آن را در این مطلب بخوانید.



5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.