مشاوره چاپ مقاله در ژورنال های خارجی

مشاوره چاپ مقاله در ژورنال های خارجی

مشاوره چاپ مقاله در ژورنال های خارجی یک کار کاملا تخصصی است. عبارت “اگر مقاله چاپ نکنی، نابود می‌شویی (publish or perish)” به‌طور گسترده در جامعه دانشگاهی پذیرفته شده است. همین امر سبب شده است که دانشجویان برای قبولی در مصاحبه مقاطع بالاتر دانشگاه‌های معتبر و به دست آوردن شغل مناسب، اساتید و دانشگاهیان برای ارتقا شغلی همواره تحت‌فشار بوده و در مقاطع مختلف کاری و تحصیلی خود به فکر چاپ مقاله در ژورنال‌های علمی معتبر باشند. رقابت برای چاپ مقاله در ژورنال حتی پیش از دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد آغاز می‌شود.  

امروزه بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد تلاش می‌کنند در کنار نگارش پایان نامه، مقاله بنویسند تا هم بتوانند از پایان نامه خود با نمره خوب دفاع کنند و هم شانس موفقیت خود را در یافتن شغل بعد از فارغ‌التحصیلی افزایش دهند.

در این مطلب تلاش شده است تا به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکترا خود را نوشته و یا در حال نوشتن آن هستند، آموزش داده شود که چگونه نخستین مقاله خود را نوشته و برای چاپ در ژورنال اقدام کنند.

برای یافتن مجله مناسب برای مقاله با ما تماس بگیرید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مراحل چاپ مقاله در ژورنال

پیش از  مشاوره چاپ مقاله در ژورنال های خارجی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که می‌خواهند برای اولین بار مقاله بنویسند، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند:

1.      چاپ مقاله در ژورنال بر مبنای پایان نامه یا انجام تحقیق جدید

اولین تصمیم یک دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا باید این باشد که آیا می‌خواهد یک فصل از پایان نامه خود را به مقاله تبدیل کند یا می‌خواهد مقاله خود را با انجام یک تحقیق جداگانه بنویسد. هر کدام‌یک از این دو روش‌ مزایا و معایب خود را دارد.

هنگام استفاده از یک یا چند فصل پایان نامه به‌عنوان مبنا برای نگارش مقاله، دانشجو باید بخش‌های مهم و مناسبی از پایان نامه را انتخاب کرده و از بیان مطالب اضافی و غیرضروری اجتناب کند. نحوه نگارش مقاله از روی پایان نامه در صفحه “تهیه مقاله از پایان نامه” به‌طور مفصل توضیح داده شده است.

مزیت تبدیل یک فصل پایان نامه به مقاله، این است که دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا مجبور نیست که زمان و هزینه دوباره برای انجام پژوهش دیگر صرف کند. از طرف دیگر چاپ بخشی از پایان نامه در یک مجله پییر ریویو، می‌تواند نشانه‌ای دلگرم‌کننده برای دانشجو باشد که در روز دفاع هم داوران نظر مثبتی خواهند داشت.

البته نوشتن مقاله با انجام تحقیقات جدید، مزایای خاص خود را دارد و این کار به افزایش تخصص و دانش دانشجو کمک کرده و او را قادر به انجام پژوهش‌های مستقل می‌سازد.

برای مطالعه توضیحات بیشتر در مورد بخش‌های مختلف مقاله و نحوه نگارش مقالات علمی به صفحه “ساختار مقاله نویسی” مراجعه کنید.

برای انتخاب موضوع مقاله اقتصاد این مطلب را مطالعه کنید.

2.     یافتن مجله مناسب برای مقاله

توضیحات بیشتر در مورد این مرحله از چاپ مقاله، در صفحه “یافتن مجله مناسب برای مقاله” ارائه شده است.

3.      نحوه نوشتن مقاله علمی

نحوه نوشتن مقالات علمی در صفحه “چگونه مقاله بنویسیم؟” توضیح داده شده است.

4.      نحوه مکاتبه با مجلات علمی

برای مطالعه توضیحات در مورد نحوه مکاتبه با مجلات، به صفحه “نحوه پیگیری وضعیت مقاله ارسال شده به مجله” و صفحه “نحوه پاسخ به داوران مقاله” مراجعه کنید.

لیست مجلات بین المللی isi در رشته اقتصاد در این مقاله ذکر شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.