فرمت مقاله ieee برای بخش های مختلف چگونه باید باشد؟

فرمت مقاله ieee برای بخش های مختلف چگونه باید باشد؟

نوشتن یک مقاله در هر زمینه‌ی کاری و هر مجله ای که باشد، مستلزم رعایت یکسری نکات خاص، تحت عنوان فرمت مقاله می باشد. مقاله هایی که در فرمت مقاله ieee منتشر می شوند، دارای فرمت مخصوص به خود می باشند و رعایت نکردن آن منجر به کاهش اعتبار مقاله شما می گردد. به همین دلیل سایت ژورنال یاب قصد دارد که بگوید، فرمت مقاله ieee  برای بخش های مختلف چگونه باید باشد ؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه نوشتن چکیده مقاله این مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

فرمت مقاله ieee  برای بخش های مختلف مقاله

اگر می خواهید بدانید ieee چیست این مطلب را مطالعه کنید.

مقاله هایی که برای ieee  نوشته می شود، باید دارای فرمت خاصی برای هر بخش باشد تا در قسمت داوری، مورد قبول داوران قرار گیرد. در ادامه فرمت بخش های مختلف مقاله برای ieee  بیان خواهد شد. 

برای چاپ مقاله IEEE از این مطلب دیدن نمائید.

فرمت عنوان مقاله

عنوان مقاله بایستی با فونت Times New Roman، با اندازه قلم 24 و به صورت خمیده در بالای صفحه اول نوشته شود. فونت استفاده شده در تمام متن مقاله نیز Times New Roman خواهد بود ولی اندازه قلم در هر بخش ذکر خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه رفع اشکالات حوزه پژوهش مقاله با ما تماس بگیرید.

نام نویسندگان:

حداقل تعداد نویسندگان در مقاله ieee یک نویسنده در نظر گرفته شده است ولی محدودیتی برای تعداد نویسندگان بیشتر وجود ندارد. استایل نوشتاری نام نویسندگان در مقاله ieee به این ترتیب است که نام نویسندگان به ترتیب اولویت نوشته شده و در سطور بعدی زیر نام هر نویسنده به ترتیب قشر سازمانی، نام سازمان، شهر و کشور و آدرس ایمیل هر نویسنده به طور اختصاصی نگارش می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریویژن مقاله با ما تماس بگیرید.

اندازه قلم در این بخش 10 بوده و نام نویسنده، قشر سازمان و نام سازمان با خط خمیده نگارش می‌شود. همان طور که در فایل موجود در پایان این متن خواهید دید، نام نویسندگان و مشخصات مربوط به هر نویسنده بایستی به صورت ستونی و پشت سر هم نوشته شود. نام 3 نویسنده اول در سمت چپ صفحه نوشته می‌شود و نام نویسندگان بعدی به ترتیب در روبروی آنان قرار داده خواهد شد.

برای مقالاتی با بیش از شش نویسنده:

نام نویسندگان را به صورت افقی پشت سر هم قرار دهید و در صورتی که نویسنده بیش از 8 نویسنده داشته باشد، ستون سوم را نیز تشکیل دهید.

برای اینکه بدانید انواع مختلف مقاله کدام است این مطلب را مطالعه کنید.

برای مقالاتی با کمتر از شش نویسنده:

برای تغییر تنظیمات پیش فرض در فایل فرمت مقاله ieee (در انتهای مطلب قرار داده شده است) به صورت زیر عمل کنید:

نام تمام نویسندگان و مشخصات آنان را انتخاب کنید.

تعداد ستون‌ها را تغییر دهید. آیکن ستون‌ها را از نوار تولبار انتخاب کنید و تعداد ستون مد نظر خود را در آن وارد کنید.

سطرهای اضافی برای نویسندگان بیشتر را حذف کنید.

چکیده مقاله:

چکیده مقاله اجزای مختلف مقاله از جمله عنوان، متن، سرتیترها و … را توصیف خواهد کرد. اندازه قلم استفاده شده 9 بوده و متن چکیده Bold خواهد شد. کلمات کلیدی مقاله در انتهای چکیده و با همان فونت و به صورت خمیده خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت مقاله نویسی ISI با ما تماس بگیرید.

استفاده از تصاویر و جدول:

تصاویر و جدول ها را در بالا و یا پایین صفحات قرار دهید و از قرار دادن آن‌ها در وسط صفحه بپرهیزید. نام مربوط به هر تصویر در زیر آن و عنوان جدول ها در بالای آن‌ها و با اندازه قلم 8 نوشته خواهد شد. تصاویر و جداول را پس از ذکر نام آن‌ها و یا استناد به آن‌ها در داخل متن قرار دهید.

برای آشنایی با نحوه ویراستاری مقاله از این مطلب دیدن نمائید.

منابع:

برای نوشتن نام منابع استفاده شده در پایان هر فصل شماره مربوط به هر منبع را پیش از آن و در داخل براکت قرار دهید. برای نوشتن نام منابع از اندازه قلم 8 استفاده کنید. برای استناد به منابع در داخل متن تنها از شماره منبع که در داخل براکت قرار داده شده است استفاده کنید و از نوشتن عباراتی نظیر “Ref. [3]” و “reference [3]”  پرهیز کنید. تنها در ابتدای جملات می‌توانید از“reference [3]”  استفاده کنید.

برای آشنایی با اصطلاحات تخصصی مقاله نویسی این صفحه را بخوانید.

فرمت مقاله ieee  از آن جهت حائز اهمیت است که اکثر این مقالات در جوامع علمی بین المللی بررسی می شوند و نشان دهنده سطح علمی شما در یک زمینه مشخص می باشد. به همین دلیل لازم است که فرمت فرمت مقاله ieee را رعایت نمایید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی فرمت مقاله ieee  و نحوه نگارش آن به سایت ژورنال یاب مراجعه کرده و با متخصصان امر مشورت کنید و نمونه های مختلف فرمت مقاله ieee ، در این زمینه را مشاهده نمایید.

سایت های درخواست مشاوره مقاله نویسی را در این مطلب بیابید. 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.