سایت های سفارش مشاوره مقاله نویسی

سایت های سفارش مشاوره مقاله نویسی

همکاری در زمینه ی مقاله در موسسه ژورنال یاب به سه صورت (پشتیبانی) می گیرد :

  • درخواست مشاوره مقاله در حوزه ای مشخص از طرف دانشجو، تعریف موضوع از سوی موسسه، مشاوره در تدوین و ارسال مقاله به یکی از ژورنال های مرتبط معتبر نمایه شده در در سایت تامسون رویترز، اخذ اکسپت(Accept) و چاپ مقاله به صورت کاملا تضمینی
  • ارائه مقاله فارسی از سوی متقاضیان و یا رساله یا تز (پشتیبانی) شده (مشاوره استخراج مقاله توسط موسسه)، مشاوره در ویرایش مقاله و حذف و اضافات و اعمال تغییرات لازم جهت ارتقاء سطح مقاله برای چاپ، ترجمه و ارسال مقاله و اخذ اکسپت(Accept )در سریعترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی.
  • ارائه مقاله انگلیسی از سوی مراجعین، ویرایش، پروف (Proof) و اعمال تغییرات لازم جهت ارتقاء سطح آن و ارسال به ژورنالهای مرتبط جهت اخذ اکسپت (Accept) در کوتاه ترین زمان به صورت کاملا تضمینی.

توجه: تمامی ژورنال هایی که مقالات (پشتیبانی) شده موسسه ژورنال یاب  به آنها ارسال می شود، در لیست سیاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیستند و ژورنالهای ISI طرف قرارداد در سایت تامسون رویترز نمایه شده و معتبر بودن این ژورنال ها از منابع مختلف قابل بررسی است.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

امتیاز دهید

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.