تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری

تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری

در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر چاپ مقاله در قبولی دکتری بپردازیم. همانطور که می دانید نوشتن مقاله می تواند روی رزومه و یا نمره علمی شما تاثیرات بسیاری بگذارد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که نوشتن مقاله برای شما به ارمغان می آورد، تاثیر آن بر روی قبولی شما در مقطع دکتری است.

برای آشنایی بیشتر با ژورنال یاب  با ما در تماس باشید.

در واقع باید اشاره داشته باشیم به کسانی که می خواهند در مقطع دکتری پذیرش شوند، این افراد مجبور هستند تا از فیلتر هایی عبور کنند. در واقع در ابتدا باید در آزمون دکتری شرکت کنند تا قبول شوند بعد از آن باید یک مصاحبه انجام دهند تا بتوانند پذیرش نهایی را اخذ کنند. 

در مرحله مصاحبه هرچه دانش بیشتری داشته باشد و هرچه مقالات بهترین نوشته باشید، قطعا راحت تر می توانید از آن مرحله عبور کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

برای سفارش ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

چاپ مقاله برای قبولی در مصاحبه دکتری

نه تنها تاثیر چاپ مقاله در قبولی دکتری بسیار زیاد است بلکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز تاثیر زیادی دارد.  تحصیلات عالیه یکی از خواسته های مهم بسیاری از افرادی است که می خواهند تخصص رشته خود را در مقاطع بالاتر کسب کنند. اما همانطور که می دانید قبول شدن در مقطع دکتری سختی های خاص خودش را دارد. شما باید بتوانید توانمندی های خود را برای اخذ دکتری نشان دهید، یکی از مهم ترین ویژگی ها این است که بتوانید یک پژوهشگر باشید. شما باید بتوانید مقاله بنویسید. مقالات مختلفی وجود دارد که در ژورنال های مختلف بین المللی و یا داخلی چاپ می شوند. مقالات بین المللی بیشتر مدنظر است و می تواند برای شما رتبه ی خوبی را در مصاحبه دکتری به ارمغان بیاورد.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اگر شما بتوانید مقاله ای خوب در یک ژورنال مناسب قبل از قبولی در مقطع دکتری چاپ کنید می توانید سهمی 50 درصدی برای قبولی داشته باشید. برای همین موضوع می توانید دریابید که چقدر دارای اهمیت است و می تواند برای شما موقعیت خوبی را به ارمغان بیاورد.

از طرفی موضوع دیگری که دارای اهمیت است این است که فرد برای آزمون دکتری باید آمادگی کامل داشته باشد. در واقع شما بعد از قبول شدن در آزمون دکتری باید آماده برای مصاحبه بشوید. باید در نظر داشته باشید.

برای اطلاع از پذیرش مقاله به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

در مصاحبه از شما دانش زبان انگلیسی و دانش رشته ی مورد نظر را می خواهند. شما برای اینکه بتوانید دانش خود را در رشته ی خود نشان دهید باید توانسته باشید مقالاتی را نوشته باشید. این موضوعات کمک می کند تا بتوانید در برابر داوران مصاحبه و یا اساتید دانشگاه ها مسلط تر حضور پیدا کنید. مسلط بودن شما باعث می شود که روند قبولی را تا حدودی طی کنید زیرا قبولی برای آزمون دکتری کار سختی است و تعداد ظرفیت بسیار کمی را دارد. 

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

تاثیر چاپ مقاله در قبولی دکتری و چگونگی بررسی امتیازات پژوهشی در زمان مصاحبه

مواردی را در ادامه ذکر خواهیم کرد که می تواند در مصاحبه دکتری شما بسیار تاثیرگذار باشد. اگر بتوانید در ژورنال های معتبر به چاپ مقاله خود بپردازید قطعا امتیازات مصاحبه را از آن خود خواهید کرد. در جلسه مصاحبه دکتری مواردی از پژوهش شما را مورد ارزیابی قرار می دهند. بنابراین قبل از آزمون شما باید توانسته باشید امتیازات پژوهشی خوبی را به دست بیاورید. ارزیابی به شرح زیر است:

  • مقالات علمی و پژوهشی داخلی یا خارجی باید به رشته شما مرتبط باشد. هر مقاله ای که نوشته باشید طبیعتا 7 امتیاز برای شما محاسبه خواهد شد.
  • اگر توانسته باشید اختراعی را به ثبت برسانید می توانید گواهی مورد نظر را دریافت کنید. این گواهی باید زیر نظر و مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد که تقریبا هر گواهی ثبت اختراع بین المللی تا 7 امتیاز و داخلی 5 امتیاز در نظر گرفته می شود.
  • مقالات علمی ترویجی را باید در ارتباط با رشته مورد نظر خود ارائه کنید که هر مقاله 2 امتیاز را برای شما در بر خواهد داشت.
  • اگر توانسته باشید مقالات خود را در کنفرانس های معتبر داخلی و یا خارجی چاپ کنید می توانید برای چاپ مقاله خارجی 2 امتیاز و برای چاپ مقاله داخلی 1 امتیاز را از آن خود کنید.
  • در صورت تالیف و یا ترجمه کتابی در ارتباط با رشته تحصیلی خود می توانید 4 امتیاز را از آن خود کنید.
  • مورد آخر هم که بسیار مهم است و می تواند بر سرنوشت شما تاثیر بگذارد، کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد شما است. که تقریبا 4 امتیاز را در بر می گیرد.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید..

فرایند چاپ مقاله در مجلات علمی برای مقطع دکتری چگونه باید باشد؟

برای اینکه تاثیر چاپ مقاله در قبولی دکتری کامل شود باید شرایط آن به صورت کامل رعایت شود. فرایند چاپ مقاله شامل مواردی است که در صورت نوشتن مقاله باید به درستی رعایت شود. مقاله مورد نظر شما برای اکسپت شدن نیاز دارد که طبق یک چهارچوب درست تعریف شده باشد. شما باید قالب نوشتن یک مقاله را بشناسید. در غیر این صورت مقاله شما اکسپت نمی شود.

برای چاپ مقاله برای دفاع دکتری از این مطلب دیدن نمائید.

  • نگارش مقاله: نگارش یک مقاله باید به صورتی باشد که در چهارچوب استاندارد نوشته شده باشد. مقالات باید دارای موضوعی به روز شده باشند. عنوان مقاله باید به صورتی باشد که در برگیرنده مفاهیم کلی متن باشند. عنوان مقاله حداقل 15 واژه را در بر می گیرد. بخش بعدی چکیده مقاله است که باید پیشینه و نوآوری و هدف در آن به خوبی رعایت شده باشد. شما باید یک چکیده مناسب و قابل فهم را ارائه کنید. بخش مقدمه هم باید پیشینه و نوآوری و هدف در آن قرار گرفته باشد. ساختار بدنه مقاله باید متدولوژی هم قرار گیرد. در نهایت هم باید بتوانید نتیجه گیری درستی از ساختار مقاله را ارائه کنید.
  • ترجمه مقاله: مقاله علمی و پژوهشی باید به صورتی باشد که اگر می خواهید آن را در ژورنال های خارجی چاپ کنید باید بتوانید ترجمه خوب و دقیقی را ارائه کنید.
  • انتخاب مجله: انتخاب مقاله هم بسیار دارای اهمیت است به طوری که باید بتوانید موضوع مقاله خود را با ژورنال مورد نظر خود مچ کنید.
  • فرمت بندی مقاله: ژورنال ها فرمت بندی مقاله ها را به صورتی ارائه می کنند که شخص نویسنده باید طبق همان مقاله خود ارائه کند. اگر برای نوشتن مقاله این فرمت بندی را به درستی رعایت نکرده باشید مقاله شما اکسپت نمی شود. برای پذیرش مقاله المان های بسیاری است باید رعایت کنید. این کار نیاز به تمرین بسیاری دارد.

    برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

تاثیر مقاله در مصاحبه دکتری

اهمیت مصاحبه دکتری

پس از قبولی در کنکور دکتری باید دانشگاه‌های مورد علاقه را متناسب با رتبه کنکور انتخاب کرد که در صورت پذیرش، شما به مصاحبه فراخوانده خواهید شد. مصاحبه دکتری در بیشتر مواقع از قبولی در آزمون تئوری مهم‌تر می‌باشد. این اهمیت به این دلیل می‌باشد که شما با استاد آینده خود مصاحبه خواهید کرد و ظرفیت و توانایی شما توسط وی سنجیده می‌شود.

برای سفارش انجام مقاله مدیریت با ما در تماس باشید.

پارامترهای مهم در مصاحبه دکتری

در مصاحبه دکتری شما با داشتن مقالات و کتاب و نیز زمینه کاری جدید و خوب در مقطع ارشد و پایان‌نامه با کیفیت، شانس قبولی بالایی دارید. توجه نمایید که مقالات دارای رتبه‌بندی خاصی می‌باشد که از بهترین نمونه یعنی مقاله ISI یا ایمپکت فکتور مورد تأیید وزارت علوم (قابل مشاهده در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) تا مقالات علمی پژوهشی و کنفرانسی می‌باشند.

برای انجام مقاله علمی پژوهشی با ما در موسسه ژورنال یاب تماس بگیرید.

توجه نمایید که مقالات ISI به صورت open access و بدون ایمپکت فکتور معمولاً مشمول امتیاز در مصاحبه دکتری نمی‌باشند.

کتاب ارائه شده نیز باید در راستای رشته تحصیلی شما باشد. نیازی نیست شما حتماً تعداد جلد زیادی از کتاب خود را چاپ کنید و تنها اخذ مجوز و تعداد محدود چاپ نیز کفایت می‌کند.

برای چاپ مقاله ایمپکت دار با ما تماس بگیرید.

امتیازات انواع مقالات در مصاحبه دکتری

امتیاز مقالات مختلف از این قبیل است که هر مقاله علمی پژوهشی و ISI و اسکوپوس مطابق آئین نامه ارتقاء حداکثر تا 4 نمره دارند. مقالات در کنفرانس های بین المللی 2 امتیاز و داخلی 1 امتیاز دارند.

برای اینکه بدانید ایمپکت فاکتور چیست این مقاله را مطالعه کنید و برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.