انتشارات اشپرینگر چیست و چه محصولاتی دارد؟

انتشارات اشپرینگر چیست و چه محصولاتی دارد؟

انتشارات عبارت است از مجموعه ای فرهنگی است که اجازه انتشار کتاب را دارد یا انتشارات درحقیقت موسسه و یا مجموعه ای است که آثار نویسندگان را منتشر می سازد. انتشارات اشپرینگر نیز یکی از این انتشارات می باشد. در ادامه با این انتشارات و محصولات آن آشنا خواهید شد. انتشارات تاثیر زیادی بر سطح علمی جوامع گذاشته و مطالب مختلف را به چاپ و انتشار می رساند. این امر منجر گردیده است تا انتشارات مختلفی در سطح جهان تاسیس شوند. این انتشارات می کوشند تا مطالب مفید و مهم را در سطح کشور خود و یا در سطوح بین المللی، به چاپ برسانند.

برای دریافت لیست کامل مجلات علمی پژوهشی مهندسی برق و کامپیوتر با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

انتشارات اشپرینگر

اشپرینگر نام یکی از معتبر ترین انتشارات جهان می باشد. انتشارات اشپرینگر آلمانی قسمتی از springer nature است. این انتشارات دارای یک سازمان انتشاراتی است که به انتشار کتب چاپی، کتب الکترونیکی و مجلات علمی می‌پردازد. اشپرینگر یکی از معتبرترین انتشارات کتب آکادمیک است و موضوعات بسیار زیادی را تحت پوشش دارد. در صورتی که به دنبال کتاب خاصی هستید قطعا یکی از بهترین انتشارات برای یافتن آن، اشپرینگر است.

اگر به دنبال انتخاب بهترین مجله برای چاپ مقاله هستید این مطلب را مطالعه کنید.

موضوعات تحت پوشش این سازمان شامل علوم پایه، تکنولوژی، پزشکی، کسب و کار، حمل و نقل و معماری است. دفتر مرکزی این انتشارات در برلین آلمان قرار دارد. بیش از 168 هزار کتاب الکترونیک در 24 موضوع مختلف و به تعداد 1900 ژورنال در این انتشارات وجود دارد. آدرس سایت اصلی این انتشارات www.springer.com است. 

اگر به دنبال موضوع برای نگارش مقاله مدیریت مالی هستید این مقاله را مطالعه کنید.

انتشارات اشپرینگر آلمان در سال 1842 و توسط ژولیوس اشپرینگر تاسیس شد و در سال 2015 با شرکت springer nature ادغام شد و به عنوان قسمتی از آن به شمار آمد.

برای درخواست چاپ تضمینی مقاله jcr با ما در موسسه ژورنال یاب در ارتباط باشید.

البته این انتشارات در آمریکا نیز تاسیس شده است. این انتشارات یک سازمان انتشاراتی آمریکایی است که محصولات آن شامل ژورنال‌های آکادمیک و کتب علمی است. حوزه تخصصی مطالب این انتشارات شامل پرستاری، پیری شناسی، روان شناسی، مددکاری اجتماعی، مشاوره، سلامت عمومی و توان بخشی است. این انتشارات در سال 1950 و توسط برنارد اشپرینگر پایه گذاری شده است و مرکز آن در طبقه پنجم برج سلمان در شهر نیویورک واقع گشته است. انتشارات اشپرینگر دارای بیش از 3000 ژورنال اشپرینگر و بیش از 7 میلیون مقاله علمی است. آدرس سایت اصلی این انتشارات www.springerpub.com است.

در این مطلب به موضوع نحوه نگارش مقالات JCR پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

محصولات انتشارات اشپرینگر

انتشارات اشپرینگر پس از توسعه در زمینه علمی و چاپ مجلات و کتب علمی، محصولات الکترونیکی دیگری را نیز تولید کرده است که در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم.

برای اینکه نحوه دریافت شناسه ارکید را یاد بگیرید می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

  1. محصولات کتب و محتوای ژورنالی این انتشارات توسط سایت springerlink که در سال 1996 تاسیس گشته است، در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
  2. اشپرینگر ایمیج یا springer image در سال 2008 تاسیس گشت و هم اکنون شامل 1.8 میلیون تصویر در زمینه های علوم پایه، تکنولوژی و پزشکی است.
  3. اشپرینگر پروتکل یا springer protocols در سال 2008 تاسیس گشت. اشپرینگر متریال مجموعه ای از راه کارهای انجام تحقیقات در آزمایشگاه ها را ارائه می دهد.
  4. اشپرینگر متریال یا springer material در سال 2009 تاسیس گشت و پلت فرمی را برای دسترسی به پایگاه داده Lsndolt-Bornstein ارائه داد.
  5. Authormapper یک ابزار آنلاین و رایگان برای تجسم تحقیقات علمی است که کشف اسناد را بر اساس مکان جغرافیایی نویسنده امکان پذیر می کند.

اگر به دنبال چاپ تضمینی مقالات هستید با ما در ارتباط باشید.

در ابن مقاله مطالبی در باره این انتشارات گفته شد. اشپرینگر ساینس یک ناشر بین المللی است که کتب آکادمیک و ژورنال های تخصصی علمی، کتاب های الکترونیکی و مجلات مروری علمی، فنی و پزشکی را منتشر می کند. مقر اصلی این پایگاه در برلین قرار دارد. اشپرینگر پس از الزویر دومین ناشر بزرگ مجلات تخصصی دنیا است. چاپ مقاله در مجلات و انتشارات معتبر یکی از اهداف هر محقق یا دانشجویی است. داشتن مقاله در مجلات معتبر و با ایمپکت فاکتور بالا، علاوه بر امتیازات بالا برای مقاله و نویسنده آن، موجب بیشتر دیده شدن و در نتیجه استنادات بالا به مقاله خواهد شد.

برای تشخیص ژورنالهای جعلی(Fake) یا هایجک شده ( hijacked journals) این مطلب را مطالعه کنید.

سایت ژورنال یاب که یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه معرفی و یافتن انواع مجلات در سراسر دنیا می باشد، در این مقاله سعی کرده است تا شما بطور کامل با انتشارات اشپرینگر و همچنین محصولات آن آشنا شوید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و سایر ژورنال ها و مقالات معتبر در سراسر جهان، به سایت ژورنال یاب مراجعه کنید و با بخش پشتیبانی این سایت در تماس باشید. 

برای چاپ مقاله در springer از این مطلب دیدن نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.