بهترین نرم افزار ویرایش انگلیسی مقالات

بهترین نرم افزار ویرایش انگلیسی مقالات

نرم افزار ویرایش انگلیسی مقالات کار را برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند راحت میکند. نرم افزارهای زیادی برای ویرایش مقالات انگلیسی وجود دارد . برخی از این نرم افرارها عبارتند از Grammarly Reverso، Pro Writing Aid، Hemingway Editor و غیره. یکی از بهترین و کاراترین نرم افزارها برای ویرایش مقالات و مطالب انگلیسی نرم افزار گرامرلی Grammarly است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مقاله علمی رایگان در مجلات با ما در تماس باشید.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

بهترین نرم افزار ویرایش مقالات انگلیسی

نرم افزار گرامرلی Grammarly در سال 2009 توسط الکس شوچنکو و ماکس لیتوین به بازار معرفی شد.  هدف از طراحی این نرم افزار ویرایش انگلیسی مقالات بهبود نوشته‌های انگلیسی است. با این نرم افزار می‌توان املا کلمات، ساختار جملات، دستور زبان و گرامر به کار برده شده در متون انگلیسی را چک کرد. با کمک این نرم افزار می‌توان حروف اضافه به کار برده شده برای افعال و تطابق فعل و فاعل را چک کرد. اگر چنین اشتباهاتی در نوشته وجود داشته باشد، نرم افزار گرامرلی این اشتباهات و علت آن را نشان می‌دهد و عبارت درست را پیشنهاد می‌دهد. همچنین برای چک کردن سرقت ادبی نوشته نیز می‌توان از این نرم افزار استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد نحوه چاپ مقاله در مجلات با ما در تماس باشید.

کاربرد نرم افزار گرامرلی Grammarly

نرم افزار Grammarly هم برای افراد غیر انگلیسی زبان و هم برای افراد انگلیسی زبان، مفید است. این نرم افزار ویرایش انگلیسی مقالات برای افرادی که با نگارش متون انگلیسی سروکار دارند، بیشترین کاربرد را دارد؛ افرادی مانند وبلاگ نویسان، کارشناسان تولید محتوا، نویسندگان، متخصصان که می خواهند گزارش و نوشته دقیقی را در رسانه‌های اجتماعی و مقالات علمی ارائه دهند. همچنین دانشجویانی که می‌خواهند مقاله و پایان نامه به انگلیسی بنویسند با  کمک این نرم افزار می‌توانند اشتباهات گرامری، املایی و ساختاری نوشته خود را به حداقل برسانند.

دانلود نرم افزار گرامرلی Grammarly

از این نرم افزار می‌توان هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی استفاده کرد. برای استفاده رایگان از این نرم افزار به سایت گرامرلی مراجعه کنید و نوشته خود را آپلود کنید.

برای دانلود این نرم افزار و  نصب آن باید هزینه‌ای پرداخت شود. برای دانلود این نرم افزار به صفحه https://www.grammarly.com/office-addin/windows مراجعه کنید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی Word و Google Chrome را دارد. با نصب این نرم افزار بر روی Word به راحتی می‌توانید نوشته خود را ویرایش کنید و با نصب آن بر روی Google Chrome شما می‌توانید گرامر و ساختار نوشته‌های انگلیسی ایمیل را پیش از ارسال تصحیح کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مقاله isi با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.