چاپ مقاله علمی رایگان در مجلات

چاپ مقاله علمی رایگان در مجلات

بعد از نوشتن مقاله، شما باید آن را در مجلات علمی چاپ کنید تا دیگران را از نتایج پژوهش‌های خود مطلع کنید و از امتیازات چاپ مقاله در رزومه تحصیلی و شغلی خود در آینده استفاده کنید. اما بعضی مجلات هزینه‌ای را از نویسنده برای چاپ مقاله می‌گیرند.

برای پرداخت چنین هزینه‌ای برخی از نویسندگان مقالات به ویژه دانشجویان با مشکل مواجه هستند و به دنبال چاپ رایگان مقاله هستند. در ادامه راهکارهایی برای کاهش هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی را ارائه می‌دهیم.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

چاپ مقاله علمی رایگان در مجلات با ضریب تاثیر بالا

معمولا بیشتر مجلات معتبر با ضریب تاثیر بالا (مانند مجلات معتبرJCR ) هیچ هزینه‌ای را برای چاپ مقاله دریافت نمی‌کنند و داوری این گونه مجلات بسیار زمان‌بر است و ممکن است فرآیند داوری چندین ماه طول بکشد. مقالاتی که ساختار مقاله نویسی در آن رعایت شده و از سطح علمی بالای برخواردار است، شانس بیشتری برای گرفتن اکسپت از چنین مجلاتی دارند.

در این مطلب به موضوع نحوه نگارش مقالات JCR پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

چاپ رایگان مقاله علمی در مجلات کلوس اکسس closed access

برای چاپ رایگان مقالات علمی بهتر است به دنبال مجلاتی باشید که کلوس اکسس closed access هستند. این مجلات هیچ هزینه‌ای را از نویسنده دریافت نمی‌کنند. در اکثر رشته‌ها چنین مجلاتی وجود دارند که برخی از این مجلات رایگان در زیر لیست شده است:

  International Journal of Mining Science and Technology

Acta Pharmaceutica Sinica B

Platinum open access journals

iaria journals

New Carbon Materials

 

اگر میخواهید بدانید که مقاله JCR چیست حتما این مطلب را مطالعه کنید.

مجلات با هزینه چاپ پایین‌تر

به سایت مجلات مختلف در رشته خود مراجعه کنید. اگر مجله‌ای معتبر رایگان پیدا نکردید، برای کاهش هزینه‌های خود مجله‌ای را انتخاب کنید که هزینه چاپ کمتری نسبت به بقیه مجلات دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مقاله isi با ما تماس بگیرید.

ارسال ایمیل به ادیتور مجله

اگر شما تمایل دارید تا در یک مجله‌ اوپن اکسس (open access) مقاله چاپ کنید ولی قادر به پرداخت هزینه چاپ نیستید و می‌خواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید، شما می‌توانید به ادیتور مجله ایمیل بفرستید و در آن در مورد مشکل مالی خود توضیح دهید. بعضی مجلات در برخی شرایط (به ویژه به نویسندگان مقالات در کشورهای کم درآمد) در مورد هزینه چاپ تخفیف می‌دهند.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد نحوه چاپ مقاله در مجلات با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.