مقاله قابل چاپ در مجلات isi

مقاله قابل چاپ در مجلات isi

همانطور که می دانید نوشتن، مقاله یکی از مهم ترین کار هایی است که بسیاری از پژوهشگران سعی در انجام آن دارند. بنابراین برای نوشتن آن باید بتوانیم چهارچوب هایی را در نظر بگیریم. مقاله ای اس ای یکی از مهم ترین مقالاتی است که اگر در رزومه شما وجود داشته باشد می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر روند اپلای و یا موفق شدن در مصاحبه دکتری و همچنین در پیدا کردن یک کار مناسب داشته باشد. با این وجود می توانیم دریابیم که نوشتن مقاله ISI چقدر حائز اهمیت است.

برای چاپ مقاله در مجلات معتبر بین المللی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

در صورتی که در آن تجربه ای نداشته باشیم و نتوانیم مقاله را به درستی بنویسیم، مقاله توسط داورین رد می شود. حساسیت مقاله isi بسیار بالا است.

تیم ما یکی از ماهر ترین و زبده ترین تیم هایی است که در زمینه نوشتن انواع مقاله، پارافرایز، ویرایش و ترجمه خدمات بسیار مهمی را ارائه می کند.

 در این مقاله می خواهیم روندی را برای شما ارائه دهیم تا بتوانید برای نوشتن مقاله بهتر عمل کنید. با ما همراه باشید.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

نکات مهم برای نوشتن مقاله قابل چاپ در مجلات isi در چیست؟

بسیاری از پژوهشگران برای این که بتوانند دانش و یا ایده خود را به درستی ارائه کنند، باید بتوانند مقاله بنویسند. پژوهشگران یافته های خود را در قالب مقاله به دنیا عرضه می سازند. در واقع نکته ای که در نوشتن مقاله دارای اهمیت است این است که آن ها باید چهارچوب های مورد نیاز مقالات را بشناسند و با تحلیل و دانش خود مقاله ای استاندارد بنویسند. مواردی که دارای اهمیت است به شرح زیر است:

1_ موضوع مورد نظر مقالات را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین مواردی که باید برای نوشتن مقالات به آن توجه کنید، موضوع مقاله است. موضوع مقاله باعث می شود که بتوانید هدف بهتری برای نوشتن مقاله داشته باشید. اگر نمی دانید چه موضوعی را باید برای نوشتن مقاله در نظر بگیرید، می توانید با خواندن مقالات مربوط به تخصص خود به علاقه خود پی ببرید و درباره آنچه که می خواهید مقاله مورد نظر خود را بنویسید. بنابراین سعی کنید نکات مربوط به تعیین موضوع را در نظربگیرید، موضوع باید خوانا درست باشد و نشان دهنده ی اهمیت مقاله شما باشد.

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

2_ برنامه ریزی و تعیین زمان بندی

همانطور که می دانید برخی مجلات در سال در یک دوره مخصوص پذیرای مقالات شما هستند. باید بتوانید در یک زمان مشخص برنامه ریزی برای نوشتن مقاله داشته باشید. در واقع باید بدانید که مثلا در یک بازده 6 ماهه یا یک ساله مقاله مورد نظر خود را جمع بندی خواهید کرد. حتما این موضوع را به منظور نظم بخشیدن به کار در نظر بگیرید.

برای اطلاع از پذیرش مقاله به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

3_ ساختار مقاله

یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید ساختار مقاله است. مقاله یک عنوان دارد و سپس بعد از مقاله باید عنوان داشته باشد و سپس بعد از عنوان باید چکیده ی مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. چکیده از بخش های مختلفی تشکیل می شود که هر نویسنده باید درباره بخش بندی های آن به خوبی اطلاعات کسب کرده باشد. بعد از چکیده باید مقدمه باشد و بعد از آن بدنه اصلی و نتیجه گیری و نتایج.

مقاله باید تاثیرگذار باشد به صورتی که باید خوانش درستی داشته باشد. سرقت علمی نباید در مقاله وجود داشته باشد. توجه به وجود عکس ها و نقشه ها در عکس بسیار ضروری است.

برای کسب اطلاعات اکسپت مقاله با شماره های درج شده تماس بگیرید.

4_ ترجمه و ویرایش

همانطور که می دانید مقاله isi به زبان انگلیسی است. بنابراین باید بتوانید زبان خود را در این زمینه بسیار قوی تر سازید. شما باید بتوانید ساختار مقاله را به درستی به زبان انگلیسی بنویسید. هر رشته، کلمات تخصصی خاص خودش را دارد بنابراین باید بتوانید اطلاعات خود را در زبان عمومی و زبان تخصصی رشته خود بالا ببرید. این کار را می توانید با خواندن مقاله بیشتر در خود تقویت سازید.

برای آگاهی از شرایط مقاله ژورنالی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

5_ انتخاب مجله

موضوع دیگری که باید برای نوشتن مقاله ای اس ای در نظر بگیرید، انتخاب درست مجله است. شما باید بتوانید مجله ی درستی را برای نوشتن مقاله مورد نظر خود بیابید. برای این کار می توانید با کمی تحقیق درباره مجلات معتبر دنیا، بهترین انتخاب را داشته باشید.

6_ توجه به استاندارد های مجله

هر مجله ای را که با تحقیق انتخاب کردید، باید درباره استاندارد های آن بسیار تحقیق کنید و سعی داشته باشید که به تمامی آن استاندارد ها دقت کنید. در واقع هر مجله ویژگی های خاص خودش را برای نوشتن و چاپ مقاله دارد، در صورتی که به آن توجه نکنید، مقاله شما رد خواهد شد.

برای سفارش ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

7_ از ترجمه ماشینی استفاده نکنید

بسیاری از کسانی که اطلاعات درست درزمینه زبان انگلیسی ندارند، سعی می کنند که از زبان ماشینی برای ترجمه استفاده کنند. این روش اصلا توصیه نمی شود. شما باید بتوانید با دانش خود در این زمینه به درستی اصطلاحات را به کار ببرید. در واقع این موضوع برای نوشتن مقاله بسیار دارای اهمیت است. بعد از هدف گذاری و یافتن یک موضوع خوب برای نوشتن مقاله باید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

برای کسب اطلاعات از تفاوت مقالات ژورنالی و مقالات کنفرانسی با ما در تماس باشید.

8_ اطلاعات خود را درباره مقاله نویسی بالا ببرید

در رابطه با رفرنس زدن و نوع نگارش، ترجمه، ساختار مقاله باید بسیار اطلاعات داشته باشید. همانطور می دانید مقاله شما زمانی عنوان مقاله را به خود می گیرد که توانسته باشد تمامی چهارچوب ها را رعایت کرده است. شما باید بتوانید برای نوشتن مقاله درباره نوع نگارش اطلاعات خود را بالا ببرید.

برای آشنایی بیشتر با ژورنال یاب  با ما در تماس باشید.

9_ به مسائل مالی توجه کنید

هزینه های برای نوشتن مقاله وجود دارد که در صورتی که بخواهید مقاله مورد نظر خود را بنویسید، باید بتوانید این هزینه ها رابه درستی برآورد کنید. بنابراین در راه نوشتن مقالات شما هزینه هایی برای نوشتن مقاله هم وجود دارد. هزینه های چاپ مقاله، ترجمه و… که هر کدام از این ها باید در زمان خودش پرداخت شود.

برای اطلاع از تاثیر چاپ مقاله در قبولی مقطع دکتری با شماره های ما تماس بگیرید.

10_ پارافرایز یا سرقت علمی را مدنظر قرار دهید.

قبل از این که مقاله مورد نظر خود را بخواهید چاپ کنید، باید بتوانید از روش های پارافرایز یا سرقت علمی، نسبت به سرقت علمی و یا عدم سرقت علمی مقاله باخبر شوید. درصد سرقت علمی باید زیر 15 درصد باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.