ثبت مجله isi

ثبت مجله isi

ثبت مجله isi چیست؟ یکی از مهم ترین فعالیت هایی که اکثر افرادی که در زمینه نوشتار و دانش سروکار دارند، این است که بتوانند مقالات خود را در مجلات مختلف ثبت کنند. تعداد افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند بصورت روزانه در حال افزایش است. معلمان، پزشکان، مدیران سازمان های مختلف و… همگی به دنبال ثبت مقالات در مجلات علمی می باشند. این امر موجب شده است که تاسیس مجلات علمی بسیار زیاد شود. 

تاسیس یک مجله می تواند مزایای زیادی برای افراد داشته باشد. بعنوان مثال تاسیس مجله isi  می تواند ارتباط شما را با مخاطبین هدف افزایش دهد. شما با تاسیس یک مقاله مرتبط با موضوعی خاص، می توانید نظر تمامی مخاطبان را به مجله خود جلب نمایید. از طرفی شما می توانید در سایت مجله ی خود فرصت تبلیغاتی ایجاد کرده و کسب و کارهای مرتبط با موضوع مجله خود را تبلیغ نمایید. 

برای مشاهده لیست مجلات ISI ایرانی از این مطلب دیدن نمائید.

از دیگر مزایای ثبت مجله isi می توان به ایجاد نظم برای محتوای خود، کسب درآمد از طریق جذب مخاطبان و نشر مقالات دیگران و…اشاره کرد. ژورنال یاب یکی از شرکت های معتبر در زمینه تاسیس محله و نوشتن مقالات علمی مختلف می باشد. لین شرکت قصد دارد در این بخش به شما نحوه اخذ مجوز ثبت مجله isi و اخذ issn، اخذ و افزایش ایندکس مجله، نمایه سازی مجله و راه اندازی پایگاه مدیریت مجلات isi را برای شما شرح دهد. شما پس از خواندن این مطالب بطور کامل با روش اخذ مجوز تاسیس مقاله، آشنا خواهید شد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود، اگر به دنبال تاسیس مجله isi می باشید، این مطالب را تا انتها مطالعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چاپ مقاله isi با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان تأسیس نشریه

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

آشنایی با اخذ مجوز ثبت مجله isi

شما برای اخذ مجوز ثبت مجله isi در ایران نیاز به طی کردن برخی مراحل بعلاوه مراحل اصلی مجلات بین المللی دارید. تمامی این مجلات باید از یک گروه مدیریت و گرداننده برخوردار باشند و شما باید آن ها را با اسم کامل، سمت، مدرک تحصیلی و حیطه شغلی معرفی کنید. شما باید در مورد زمینه فعالیت و گزارشی در مورد سطح کیفی مقالاتی که قرار است در مجله شما چاپ شود نیز ارائه دهید. در ادامه مراحل اخذ مجوز ثبت مجله isi در ایران را برای شما بیان می کنیم. 

لیست مجلات علمی پژوهشی شهرسازی را می توانید در این صفحه ببینید.

اولین مرحله برای اخذ مجوز ثبت مجله isi در ایران، مراجعه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی وزارت ارشاد، اقدام به ثبت نام اولیه نمایید. شما می توانید به این سایت مراجعه کنید و سپس فرم های مربوط به ثبت نام اخذ مجوز مجله isi را پر نمایید. شما می توانید به دو صورت افراد حقیقی و حقوقی، اقدام به پر کردن فرم ها نمایید. 

برای چگونگی سابمیت مقاله ISI از این مطلب دیدن نمائید.

پس از ثبت نام اولیه به پنل کاربری رفته و فرم های اصلی را از این طریق تکمیل نمایید. پس از پر کردن این فرم ها و اتمام مراحل ثبت نام، یک کد رهگیری به شما داده می شود. این کد به شما کمک می کند که در طی انجام مراحل، از وضعیت درخواست اخذ مجوز خود، آگاه شوید. پس از ثبت درخواست بین چند هفته تا چند ماه طول می کشد تا نتیجه به شما اعلام شود. 

در مرحله بعد و پس از نظر مثبت وزارت ارشاد، شما می توانید اقدام به تاسیس مجله isi نمایید. اما باید بدانید که این مجله هنوز از نظر وزارت علوم معتبر نیست و ممکن است افرادی که زیرمجموعه این وزارت خانه هستند، اقدام به چاپ مقالات خود در محله شما ننمایند. به همین دلیل نیاز است که شما رتبه علمی وزارت علوم را نیز دریافت نمایید. 

برای آشنایی با پذیرش مقاله ISI از این مطلب دیدن نمائید.

برای این مار باید  پس از چاپ یک شماره از نشریه شما، مسئول و مدیر ارشد مجله، با مراجعه به سایت وزارت علوم، فرم های مربوطه برای دریافت رتبه علمی پژوهشی را پر کرده و اصطلاحا درخواست رتبه علمی دهد. برای این کار شما نیاز به مدارک مختلفی دارید؛ برخی از این مدارک عبارتند از کپی پروانه انتشار( پروانه وزارت ارشاد) کپی شماره issn، مشخصات محله، مشخصات مدیر مسئول محله و…

برای آگاهی از شرایط چاپ مقاله علمی پژوهشی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

پس از اینکه این مدارک را به وزارت مربوطه ارائه کنید، یک هیئت داوری نسبت به درخواست شما تصمیم گرفته و در صورت موافقت، به مجله isi شما رتبه علمی پژوهشی تعلق خواهد گرفت و به اصطلاح از نظر وزارت علوم، مورد تایید می شود. این مرحله آخرین مرحله از اخذ مجوز ثبت مجله isi می باشد و با طی کردن این مراحل، شما موسس یک محله isi  خواهید شد. 

اخذ issn و ثبت مجله isi

ISSN مخفف عبارت International Standard Serial Number (شماره استاندارد بین‌المللی سریال) است که به مجلات، نشریات و روزنامه‌ها اختصاص داده می‌شود. این شماره با هدف تعیین هویت یکتای هر مجله و فراهم کردن معیاری قابل قبول برای ارجاع به آن در اسناد و مستندات علمی و تحقیقاتی به وجود آمده است. ISSN شامل هشت رقم است و به صورت دو جداکننده با خط تیره (-) نوشته می‌شود، برای مثال: 1234-5678. ISSN یک شناسه است که برای مجلات و نشریات به کار می‌رود. 

برای اینکه بدانید ISSN مجلات چیست از این مطلب دیدن نمائید.

بخش اول، چهار رقم اول ISSN است که به عنوان کد کشوری استفاده می‌شود و کشوری که مجله در آن منتشر می‌شود را مشخص می‌کند. بخش دوم، چهار رقم دیگر، کد منحصر به فرد مجله است که برای سادگی خواندن و استفاده، با خط تیره (-) از اولین چهار رقم جدا می‌شود. ISSN توسط سازمان بین المللی استاندارد سازی (ISO) تعیین می‌شود و برای دریافت ISSN باید از مراجع مربوطه در هر کشور استعلام گرفت. ISSN همچنین در سایت های مختلفی نیز قابل جستجو و استعلام است. 

برای آگاهی از شرایط اخذ مجوز مجله علمی تخصصی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اخذ ISSN یکی از پیچیده ترین کارهای مربوط به ثبت مجله isi می باشد. به شما پیشنهاد می شود این کار را با مشورت شرکت های معتبر فعال در این زمینه انجام دهید. ژورنال یاب یکی از شرکت های اخذ ISSN ثبت مجله isi می باشد و شما می توانید تمامی مراحل اخذ ISSN مجله خود را به این شرکت بسپارید. 

اخذ و افزایش ایندکس مجله isi

ایندکس مجله isi در در واقع مجموعه از فهرست ها و پایگاه های اطلاعاتی می باشد که مجله شما را بر اساس اعتبار و شرایطی که دارد رتبه بندی می کند. این شرایط شامل ارزش علمی، تاثیرگذاری بر جامعه مخاطب، تعداد بازدید کنندگان و… می باشد. ایندکس یک مجله به پیشرفت آن و کسب اعتبار در جامعه علمی کمک زیادی می کند. 

در واقع ایندکس ها مانند گوگل هستند که سایت های مختلف مجلات را دسته بندی می کنند. از این رو به دانشجویان و محققان برای یافتن مجلات مورد نظر کمک می کند. از این رو تمامی افرادی که دارای مجله هستند، به دنبال اخذ و افزایش ایندکس مجله isi می باشند. به همین دلیل سایت ژورنال یاب در ادامه نحوه اخذ و افزایش ایندکس مجله isi را برای شما بیان خواهد نمود. 

برای آگاهی از شرایط ایندکس مقاله از این مطلب دیدن نمائید.

اخد ایندکس مجله isi

برای اخذ ایندکس مجله isi باید ابتدا هیئت داوری ارائه دهنده ایندکس را قانع کنید که مجله شما دارای تاثیرگذاری خوبی بر مخاطبان می باشد و مقالات منتشر شده در مجله شما از اعتبار علمی بالایی برخوردار هستند. از مواردی که برای اخذ ایندکس مجله isi باید بیان شود، اعضای هیئت مدیره مجله و مدیر ارشد آن می باشد. شما باید اطلاعات تمامی افراد گرداننده مجله را بصورت کامل همراه با مدرک تحصیلی و زمینه فعالیت بیان کنید.

لیست مجلات علمی پژوهشی برق و کامپیوتر را می توانید در این صفحه ببینید.

افزایش ایندکس مجله isi

همانطور که می دانید ایندکس مجله نوعی اعتبار می باشد که هرچه این اعتبار بیشتر باشد به معنی با کیفیت بودن مجله شما است. بسیاری از گردانندگان مجلات isi به دنبال افزایش ایندکس مجله isi می باشند.  برای افزایش ایندکس مجله isi باید نکات مختلفی را در نظر گرفته و رعایت کنید. 

کیفیت بالای مقالات

برای افزایش ایندکس مجله ISI، ابتدا باید کیفیت مقالات خود را افزایش دهید. باید تلاش کنید که مقالاتتان در حوزه‌هایی باشند که برای جامعه علمی جذاب هستند و مورد توجه قرار می‌گیرند.

مطالعات شبکه‌ای

این روزها مطالعات شبکه‌ای برای افزایش ایندکس مجله ISI بسیار مهم هستند. در این روش، با استفاده از رویکردهای شبکه‌ای، ارتباطات بین پژوهشگران و نویسندگان را تقویت کرده و از همکاری آن‌ها برای افزایش شانس پذیرش مقالات در مجلات ISI بهره می‌گیرند.

برای هماهنگی های لازم در خصوص ایندکس مقاله با شماره های ما در تماس باشید.

ارسال به مجلات برتر

ارسال مقالات به مجلات برتر، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا ایندکس مجله ISI شما افزایش یابد. مجلات برتر عموماً به مقالات با کیفیت بالا توجه زیادی دارند و ارسال مقالات به این مجلات می‌تواند به شما کمک کند تا شانس قبولی مقاله‌تان در مجلات ISI را افزایش دهید.

برقراری ارتباط با داوران

برقراری ارتباط با داوران مجلات ISI و تلاش برای اینکه مقالات شما توسط آن‌ها بررسی شود، نیز می‌تواند به شما کمک کند تا ایندکس مجله ISI شما افزایش پیدا کند.

برای آشنایی بیشتر با سابمیت مقاله با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

نمایه سازی مجله isi

نمایه‌ سازی مجلات ISI یک فرایند مهم در جامعه علمی است که شامل ارزیابی و رتبه‌بندی کیفیت مجلات علمی است. برای نمایه‌ سازی مجله ISI، شما باید به موارد زیر توجه کنید:

پایگاه داده های ISI

برای نمایه‌ سازی مجلات ISI، شما باید به پایگاه داده‌های ISI دسترسی داشته باشید. پایگاه داده‌های ISI شامل Web of Science، Journal Citation Reports، Essential Science Indicators و Master Journal List هستند.

بررسی معیارهای نمایه‌ سازی

برای نمایه‌ سازی مجلات ISI، شما باید با معیارهای نمایه‌سازی آشنا باشید. معیارهایی مانند Impact Factor، Eigenfactor Score و Article Influence Score برای نمایه‌ سازی و رتبه‌بندی مجلات ISI استفاده می‌شوند.

ارائه مقالات با کیفیت

برای نمایه‌ سازی مجلات ISI، شما باید مقالات با کیفیت و برتر ارائه دهید. این مقالات باید در حوزه‌های علمی مورد توجه قرار گیرند و به مشکلات و چالش‌های جامعه علمی راه‌حل‌های مناسبی ارائه دهند.

لیست مجلات علمی پژوهشی اقتصاد را می توانید در این صفحه ببینید.

جذب نویسندگان با سابقه

یکی از راه‌هایی که می‌تواند به شما در نمایه‌ سازی مجلات ISI کمک کند، جذب نویسندگان با سابقه است. نویسندگان با سابقه معمولاً مقالات با کیفیت بالا و با تأثیر بیشتری را ارائه می‌دهند که می‌تواند به نمایه‌سازی مجله شما کمک کند.

ایجاد شبکه همکاری با سایر مجلات علمی

برای نمایه‌ سازی مجلات ISI، می‌توانید با سایر مجلات علمی همکاری کنید. این همکاری می‌تواند شامل ارتباط با داوران، تبادل مقالات و ایجاد شبکه‌های همکاری با نویسندگان دیگر در حوزه علمی خود باشد.

این مراحل راحت ترین نحوه نمایه سازی مجله isi می باشد. سایت ژورنال یاب یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین سایت ها در زمینه انجام فعالیت های مربوط به ثبت مجله می باشد. یکی از تخصص های این شرکت، نمایه سازی مجله isi می باشد. شما می توانید این کار را به ژورنال یاب بسپارید.

اخذ DOI  مجله isi

 DOI (Digital Object Identifier) یک شناسه دائمی برای مقالات و سایر موارد نظیر کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها و غیره است که به جهت سهولت در جستجوی علمی و کپی رایت این محصولات توسط رایانه‌هایی که مشترک اینترنت هستند، به کار می‌رود. برای گرفتن DOI مجله می‌توانید به روش‌های زیر عمل کنید:

  • مراجعه به سایت ناشر؛
  • استفاده از پایگاه‌های داده علمی؛
  • .استفاده از سرویس‌های آنلاین.

DOI  یکی از مهمترین قسمت های ثبت مجله isi و مزایای زیادی برای مجله شما دارد. این شناسه دائمی است و موجب می شود که مجله شما همیشه باقی بماند. از تکرار مقالات مجلات شما توسط دیگر مجلات جلوگیری می کند و امکان جستجو راحت تر مجله شما را مهیا می کند. 

راه اندازی پایگاه مدیریت مجلات isi

شما برای تاسیس یک مجله، نیازمند پایگاه مدیریت هستید. راه اندازی پایگاه مدیریت و ثبت مجله isi، به دو صورت امکان پذیر است. شما می توانید از نرم افزارهای مختلفی که برای مدیریت محتوای الکترونیکی ساخته شده اند استفاده کنید و پایگاه داده مجلات آیس های خود را راه اندازی نمایید. همچنین امکان برای شما فراهم شده است که از سرویس های مدیریت مجلات آنلاین بهره مند شوید. این سرویس ها توسط شرکت های مختلفی ارائه می‌شود و شما می‌توانید مدیریت مجلات قد را به آنها بسپارید. شما پس از راه اندازی پایگاه مدیریت مجلات isi، می توانید به راحتی مجله و مقالات منتشرشده را مدیریت نمایید. 

لیست مجلات علمی پژوهشی عمران را می توانید در این صفحه ببینید.

اهمیت آشنایی با ثبت مجله isi

سایت ژورنال یاب یکی از تخصصی ترین سایت های مربوط به ثبت مقاله و تاسیس مجله می باشد. این سایت تلاش کرده است تا در این مقاله اطلاعات کاملی درباره اخذ و ثبت مجله isi و نحوه نگهداری و گسترش آن را برای شما بیان کند.  در صورتی که به دنبال تاسیس یک مجله هستید و نیاز به راهنمایی و مشاوره های بیشتر دارید، می توانید به سایت ژورنال یاب مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.