راهنمای استفاده از Grammarly

راهنمای استفاده از Grammarly

راهنمای استفاده از Grammarly چیست؟ گرامرلی پرمیوم اکانتی است که در ابتدا برای جلوگیری از سرقت مطالب علمی در سال 2009 ساخته شد، همچنین این قابلیت را داشت تا اشتباهات گرامری و نگارشی متون انگلیسی را شناسایی و علت هر اشتباه را توضیح دهد.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

راهنمای استفاده از Grammarly چگونه است؟

 

پلتفرم Grammarly به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است ولی این مزیت برای تمامی امکانات Grammarly صدق نمی کند و شما باید برای تعدادی از خدمات این پلتفرم به خرید اکانت بپردازید. راهنمای استفاده از Grammarly به گونه ای است که از گرامرلی برای غلط گیری متن های اداری، رسمی نیز استفاده می شود.

راهنمای استفاده از Grammarly این قابلیت را دارد تا به کاربرانی که به نوشتن مقالات علمی می پردازند نمره نوشتاری دهد. این نمره و امتیاز به قدری اهمیت دارد که از آن برای سنجش زبان بسیاری مقالات استفاده می شود. به طور کلی باید گفت گرامرلی برای انجام هر متنی قابل استفاده است و نوع سیستم عاملی که با آن کار می کنید در اینجا فرقی نمی کند. 

اگر به دنبال چاپ تضمینی مقالات هستید با ما در ارتباط باشید.

راهنمای استفاده از Grammarly به گونه ای است که بواسطه گرامرلی اشتباهات مهم را با رنگ قرمز علامت گذاری می کند ولی اشتباهات پیشرفته در گرامر و نگارش را با رنگ های دیگری نشانه گذاری می کند. شما می توانید با نگه داشتن موس روی کلمه اشتباه آن را تصحیح کنید. 

اما سوالی که مطرح می شود این است که گرامرلی Grammarly چه کاربرد هایی دارد و به طور کلی چه کارهایی را انجام می دهد. در اینجا می خواهیم به برخی از قابلیت ها و کارکردهای گرامرلی Grammarly اشاره کنیم.

 

کارکرد و راهنمای استفاده از Grammarly چگونه است؟

 

املای لغات را مورد بررسی قرار می دهد؛ 

ساختار جمله، گرامر و متن را بررسی می کند؛

در صورتی که از کلمات ساده استفاده کرده باشید به شما پیشنهاد می دهد از واژه های دیگری استفاده کنید و این واژه ها را به شما معرفی می کند؛

انواع سبک های نوشتاری را بررسی می کند؛

برای آگاهی از شرایط مقاله ژورنالی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اگر در بحث ادبی سرقتی انجام شده باشد یا به عبارتی کپی انجام شده باشد آن را مورد بررسی قرار می دهد.

روش استفاده از راهنمای استفاده از Grammarly

در ابتدا در ابتدا وارد سایت Grammarly می شوید به نشانی grammarly.com

آدرس ایمیل را وارد می کنید. 

پسورد را وارد کنید. 

دکمه SIGN IN  را انتخاب کنید. 

همینطور که در تصویر مشاهده می کنید، پنل کاربری گرامرلی بخش های مختلفی دارد. مانند، My Grammarly، Account، Apps، Premium و Log out

بخش My Grammarly یکی از مهم ترین بخش های این قسمت است، در این قسمت فایل متنی خود را آپلود می کنیم. حتی این کار را می توانیم به صورت آنلاین انجام دهیم. 

در قسمت Goals گزینه های زیر وجود دارند

Audience: این گزینه به شما کمک میکند نوع مخاطب خود را شخصی سازی کنید و خود شامل General، Knowledgeable، Expert می شود.

Formality: در این قسمت از راهنمای استفاده از Grammarly ساختار متن مشخص می شود و گرامرلی راحت میتواند به بررسی دقیق متن بپردازد. این بخش هم شامل موارد زیر می باشد:

Formal In، formal، Neutral

Domain: این گزینه در راهنمای استفاده از Grammarly، پیشنهادات گرامرلی را دقیق تر مشخص می کند. 

Tone: لحن نوشته با استفاده از این گزینه تغییر می کند. این گزینه می تواند به گرامرلی برای ویرایش بهتر کمک کند. 

Intent: هدف نوشته با استفاده از این گزنه و سفارشی سازی آن مشخص می شود. چندین انتخاب گرامرلی را به شما پیشنهاد می دهد:

Inform: این بخش در راهنمای استفاده از Grammarly مختص متنی که برای اطلاع رسانی مناسب هستند.

Describe: این گزینه برای متن های توصیفی مناسبند.

Convince: اگر شما قصد متقاعد کردن خواننده را دارید بهتر است از این گزینه در راهنمای استفاده از Grammarly استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمت نگارش مقاله فارسی با ما تماس بگیرید.

Tell a Story: یک مژده به تمامی افرادی که به تولید محتوا می پردازند با استفاده از این گزینه در راهنمای استفاده از Grammarly می توانید متونی عالی  جستجو کنید و در آخر روی گزینه Done کلیک کرده و منتظر انجام عملیات گرامرلی می مانیم. 

اهمیت استفاده از راهنمای استفاده از Grammarly

نرم افزار گرامرلی بیشتر مخصوص افرادی است که می خواهند سطح نوشته های خود را ارتقا دهند. راهنمای استفاده از Grammarly می تواند به شما کمک کند تا از تکرار بسیاری از اشتباهات دوری کنید. جالب است بدانید نرم افزار گرامرلی از دو سیستم عامل ios و اندروید نیز پشتیبانی می کند. 

برای مشاهده لیست مجلات علمی پژوهشی به این صفحه مراجعه کنید.

شما برای نوشتن هر چیزی در موبایل خود از پست و ایمیل گرفته تا ویرایش متن های طولانی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. اگر بخواهیم به طور واضح مزیت خوب نرم افزار گرامرلی را بگوییم باید گفت راهنمای استفاده از Grammarly پیشنهادات بسیار خوبی در ارائه املا، گرامر و نگارش دارد. گرامرلی نرم افزاری بسیار عالی برای نویسندگان است و کار این قشر را راحت کرده است. 

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.