مطالعات شبه قاره

دانشگاه سیستان و بلوچستان مشاهده نقشه

مشخصات مجله مطالعات شبه قاره

نام مجله: مطالعات شبه قاره
p-ISSN: 20085710
e-ISSN: 25285062
دسته بندی: علوم انسانی
دسته بندی: زبان و ادبیات
صاحب امتیاز: دانشگاه سیستان و بلوچستان
زبان مجله: فارسی
نوع انتشار: چاپی و الکترونیکی
اعتبار سابق مجله: علمی پژوهشی
سایت: http://jsr.usb.ac.ir/
ایندکس: CIVILICA
ایندکس: ISC
ایندکس: magiran
ایندکس: SID
سایر ایندکس ها: noormags DOI

شرایط چاپ مقاله در نشریه مطالعات شبه قاره

مجله علمی مطالعات شبه قاره با ISSN چاپی 20085710 و ISSN الکترونیکی 25285062 یک مجله علمی پژوهشی از نشریات مورد تائید وزارتین و دانشگاه ها می باشد. صاحب امتیاز مجله مطالعات شبه قاره دانشگاه سیستان و بلوچستان می باشد که مقالات را به زبان فارسی و به صورت چاپی و الکترونیکی به چاپ می رساند. در چاپ مقاله مطالعات شبه قاره به گروه علمی آن علوم انسانی و زیرگروه علمی آن زبان و ادبیات دقت نمائید. آدرس وب سایت نشریه مطالعات شبه قاره برابر با http://jsr.usb.ac.ir/ می باشد. ایندکس های ژرونال مطالعات شبه قاره برابر با CIVILICA و ISC و magiran و SID می باشد. برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله در نشریه مطالعات شبه قاره ، حیطه فعالیت آن را که در زیر آمده است مطالعه نمائید. همچنین برای چاپ مقاله در مجله مطالعات شبه قاره می توانید کلیه مراحل آماده سازی مقاله از استخراج، ویراستاری ارسال مقاله به نشریه و اخذ پذیرش و چاپ را از خدمات ژورنال یاب استفاده نمائید. تنها کافیست فرم تماس در این صفحه را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

حیطه فعالیت مجله مطالعات شبه قاره

با توجه به وسعت حوزه مطالعات کشورهای شبه قاره، این فصلنامه طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد و تلاش می کند منبع موثقی برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند باشد. از آنجاکه مطالعه موردی و تخصصی کشورهای شبه قاره و تمرکز بر جزئیات قابل بررسی در گرایش‌های مختلف آن از اهداف اصلی انتشار این فصلنامه می باشد، شناخت و همکاری با اساتید و پژوهشگران آشنا به محیط، زبان و فرهنگ کشورهای شبه قاره از اهم اولویت های فصلنامه خواهد بود. برای همین مخاطبان آن قادر خواهند بود بخشی از نیاز پژوهشی خود را از این طریق و با استفاده از دیدگاه های تخصصی در حوزه مطالعات کشورهای شبه قاره تامین نمایند. اهداف نشریه: بررسی و تبیین مبانی فرهنگی-هنری، اجتماعی، سیاسی و دینی کشورهای شبه قاره شناسایی و معرفی و نقد آثار مشاهیراین شبه قاره بررسی و تبیین مبانی علمی مسایل مربوط به کشورهای حوزه شبه قاره و نقد آثاراین حوزه انتشار مقاله‌های پژوهشی با گرایش‌های مختلف در حوزه کشورهای شبه قاره فراهم آوردن زمینه برای استادان، دانشجویان و پژوهشگران جهت انتشار مقاله‎های پژوهشی در یک نشریه با رویکرد تخصصی ایجاد امکان آشنایی استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان با آخرین نتایج پژوهش‌ها و مطالعات.

امتیاز دهید
لیست نشریات علمی پژوهشی

پذیرش مقاله در این نشریه

برای خلق بهترین نتیجه در کنار شما هستیم

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مشاوره رایگان

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.