حسابداری و منافع اجتماعی

دانشگاه الزهرا(س) مشاهده نقشه

مشخصات مجله حسابداری و منافع اجتماعی

نام مجله: حسابداری و منافع اجتماعی
p-ISSN: 27832414
e-ISSN: 27832163
دسته بندی: علوم انسانی
دسته بندی: حسابداری
صاحب امتیاز: دانشگاه الزهرا(س)
زبان مجله: فارسی
نوع انتشار: چاپی و الکترونیکی
اعتبار سابق مجله: علمی پژوهشی
سایت: http://jaacsi.alzahra.ac.ir/
ایندکس: CIVILICA
ایندکس: DOAJ
ایندکس: Google Scholar
ایندکس: ISC
ایندکس: magiran
سایر ایندکس ها: noormags publons

شرایط چاپ مقاله در نشریه حسابداری و منافع اجتماعی

مجله علمی حسابداری و منافع اجتماعی با ISSN چاپی 27832414 و ISSN الکترونیکی 27832163 یک مجله علمی پژوهشی از نشریات مورد تائید وزارتین و دانشگاه ها می باشد. صاحب امتیاز مجله حسابداری و منافع اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) می باشد که مقالات را به زبان فارسی و به صورت چاپی و الکترونیکی به چاپ می رساند. در چاپ مقاله حسابداری و منافع اجتماعی به گروه علمی آن علوم انسانی و زیرگروه علمی آن حسابداری دقت نمائید. آدرس وب سایت نشریه حسابداری و منافع اجتماعی برابر با http://jaacsi.alzahra.ac.ir/ می باشد. ایندکس های ژرونال حسابداری و منافع اجتماعی برابر با CIVILICA و DOAJ و Google Scholar و ISC و magiran می باشد. برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله در نشریه حسابداری و منافع اجتماعی ، حیطه فعالیت آن را که در زیر آمده است مطالعه نمائید. همچنین برای چاپ مقاله در مجله حسابداری و منافع اجتماعی می توانید کلیه مراحل آماده سازی مقاله از استخراج، ویراستاری ارسال مقاله به نشریه و اخذ پذیرش و چاپ را از خدمات ژورنال یاب استفاده نمائید. تنها کافیست فرم تماس در این صفحه را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

حیطه فعالیت مجله حسابداری و منافع اجتماعی

مجله “حسابداری و منافع اجتماعی” نشریه ای است علمی که از سال 1390 به صورت فصلی منتشر می شود و از سال 1399 رویکرد جدیدی را با توجه به تحولات، پیشرفت ها و ظهور پاردایم های جدید در حوزه حسابداری و محیط اقتصاد ایران اتخاذ نموده است. ترویج و انتشار پژوهش ها در موضوعات حسابداری از دید قراردادی، نهادی، سازمانی، جامعه شناسی، اقتصاد سیاسی و حرفه ای گری خلائی است که این نشریه درصدد پر کردن آن می باشد حوزه موضوعی: کارکردهای حسابداری و حسابرسی در قراردادهای وام و کاهش ریسک های کژ گزینی ( وام های فاقد توجیه) و کژاخلاقی (انحراف مصرف وام) با تاکید ویژه بر صنعت بانکداری و شناسایی معیارهای حسابداری مناسب برای درج در قراردادهای تسهیلات و استفاده از ظرفیت حسابرسی ویژگی های نظام حسابداری، نیروی انسانی و حسابرسی در شرکت ها و شانس موفقیت کسب و کار و ایفای تعهدات اعم از تسهیلات بانکی، مالیاتی و قانونی و قراردادی راه کارهای حسابداری و حسابرسی برای سلامت بانکی و نظارت موثر مقام ناظر کاربردهای حسابداری و نسبت های مالی در سیاست گذاری بازرگانی خارجی ( وضع تعرفه، سهمیه بندی، تخصیص ارز، ایفای تعهدات ارزی، ارزیابی رقابت و جلوگیری از انحصار و سیاست های حمایتی از صنایع)

امتیاز دهید
جستجو و انتخاب مجله مناسب

پذیرش مقاله در این نشریه

برای خلق بهترین نتیجه در کنار شما هستیم

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مشاوره رایگان

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.