بهترین موسسه معتبر چاپ مقاله

بهترین موسسه معتبر چاپ مقاله

بهترین موسسه چاپ مقاله باید بتواند در تمام مراحل چاپ و انتشار مقاله شما را راهنمایی و پشتیبانی کند. موسسه ژورنال یاب با گردآوری متخصصان حرفه‌ای از سراسر کشور در رشته‌های مختلف، برآن است تا در خصوص نگارش مقاله به مستعدان، پژوهشگران و دانشجویانی که برای اولین بار می‌خواهند به نام خود مقاله بنویسند، مشاوره ارائه دهد.

موسسه چاپ مقاله ژورنال یاب کلیه خدمات از نگارش تا اخذ پذیرش و چاپ مقاله شما را در سطح مجلات دلخواه شما به صورت تضمینی انجام میدهد. در انتخاب موسسه چاپ مقاله به یاد داشته باشید همیشه با موسساتی کار کنید که مجوزهای قانونی برای فعالیت در موسسه نگارش مقاله، موسسه ترجمه مقاله، موسسه پذیرش و چاپ مقاله را داشته باشد. این مجوز ها از وزارت های علوم، وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت می گردد. دقت نمائید صرف ثبت شرکت در سازمان ثبت شرکت ها مجوز قانونی برای فعالیت در این زمینه را فراهم نمی آورد. ژورنال یاب که متعلق به موسسه ژرف اندیشان رستاک می باشد کلیه مجوزهای قانونی برای فعالیت در این زمینه را دریافت نموده است.

موسسه معتبر چاپ مقاله ژورنال یاب دارای نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) و نیز نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال نیز می باشد که در فوتر سایت قابل مشاهده است.

ژورنال یاب به واسطه فراهم آوری اولین و جامع ترین پلتفرم جستجوی نشریات علمی کشور، همکاری های زیادی نیز با بسیاری از نشریات علمی داخلی و بین المللی دارد. بسیاری از داوران نشریات علمی به عنوان عضو و همکار علمی با موسسه همکاری می نمایند و همه این تجربیات را به کلیه داوطلبانی که قصد برون سپاری فرآیندهای چاپ مقاله خود از استخراج مقاله از پایان نامه تا نگارش و ویراستاری، ترجمه نیتیو و اخذ پذیرش و چاپ مقاله را دارند قرار می دهیم.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مشکلات پیشرو در چاپ مقاله

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی معتبر و همچنین مجلات ISI نقش به سزایی در رزومه تحصیلی و شغلی افراد دارد. ازاین‌رو بسیاری از افرادی که به فکر ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی در داخل کشور هستند و یا می‌خواهند برای گرفتن بورسیه از دانشگاه‌های خارجی اقدام کنند، تلاش می‌کنند تا مقاله‌ای به نام خود در مجلات علمی داخلی و بین المللی منتشر کنند. آن‌ها از این طریق می‌توانند اساتید حاضر در جلسه مصاحبه دکتری در داخل کشور و یا استاد موردنظر خود در یک دانشگاه‌ خارجی را متقاعد کنند که علاقه‌مند به تحقیق و پژوهش هستند. بسیاری از محققین با توجه به کمبود وقت و نداشتن فرصت زمانی و یا عدم آشنایی با پروسه چاپ مقاله، این کار را به موسسات چاپ مقاله واگذار می کنند. 

فعالیت موسسه چاپ مقاله

موسسه معتبر چاپ مقاله برای چاپ مقاله در مجلات علمی معتبر از قبیل نشریات علمی پژوهشی وزارتین و مجلات ISI موارد زیر را در نظر میگیرند:

  • کیفیت زبان مقاله
  • نو بودن موضوع مقاله و سازمان‌دهی خوب محتوای آن
  • بیان دقیق اهمیت تحقیق
  • بیان روش علمی خوب و دقیق در مقاله
  • انتخاب مجله مناسب برای چاپ مقاله
  • سابمیت مقاله
  • پیگیری وضعیت مقاله
  • پاسخ به داوران مجله و اصلاح مقاله
  • پرداخت هزینه سابمیت و چاپ مقاله (در صورت لزوم)
  • همچنین ما در ژورنال یاب cover letter، فرم های تعارض و تضاد منافع را نیز به بهترین شکل و به رایگان برای داوطلبین خود نگارش می کنیم.

اگر نویسندگان خود تمام موارد ذکر شده را در فرآیند چاپ مقاله رعایت کنند، روند انتشار مقاله سهل‌ خواهد بود. اما بسیاری از پژوهشگران و دانشجویانی که هیچ تجربه‌ای در زمینه نگارش و نشر مقاله نداشته‌اند، به‌تنهایی نمی‌توانند تمام مراحل چاپ مقاله را طی کنند و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارند.

برای ثبت درخواست و یا مشاهده خدمات ژورنال یاب به عنوان موسسه یک معتبر از صفحه چاپ مقاله  بازدید نمائید.

برای دانستن مراحل نوشتن مقالات تحقیقی به این صفحه مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفرنس نویسی مقاله فارسی با ما تماس بگیرید.

خدمات موسسه ژورنال یاب بهترین موسسه معتبر چاپ مقاله 

برخی از موسسات هستند که خدمات آموزش و مشاوره چاپ مقاله را به پژوهشگران ارائه می‌دهند. این موسسات کارگاه‌های آموزش مقاله‌نویسی برگزار کرده و به‌طور کاملاً تخصصی تمام ساختار و قواعد مقاله‌نویسی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. با شرکت در این کارگاه‌ها دانشجویان قادر به نگارش مقاله خواهند بود.

اما در خیلی از موارد، دانشجویان به دلیل رسیدن تاریخ ددلاین دانشگاه‌ها و محدودیت سنوات تحصیلی برای شرکت در کارگاه‌های مقاله‌نویسی با محدودیت زمانی مواجه بوده و می‌خواهند هر چه سریع‌تر مقاله خود را چاپ کنند. در چنین مواردی علاقه‌مندان می‌توانند با موسسه ژورنال یاب تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان این موسسه بهره‌مند شوند.

ما در ژورنال یاب همیشه بر اصل مشتری مداری پایبند بوده و کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و متعهد به زمان شناسی و حسن انجام کار ارائه می دهیم.

موسسه چاپ مقاله ISI

موسسه چاپ مقاله ISI مقاله شما را در نشریات پایگاه web of science به چاپ می رساند. این موسسات ابتدا مقاله شما را به استانداردهای مقالات مورد پذیرش مجلات ISI ارتقا می دهند و سپس با انتخاب درست ژورنال ISI و فرمت صحیح مقاله شما، آن را برای پذیرش و چاپ به نشریه ISI ارسال می کنند. موسسه چاپ مقاله ISI باید از کیفیت خدمات خود اطمینان داشته باشد و بتواند به شما تضمین پذیرش مقاله ISI بدهد. در چاپ مقاله ISI از موسسات چاپ مقاله بخواهید تفاوت انوان مقالات ISI را به شما توضیح دهند تا از تسلط آنها اطمینان یابید. مجلات ISI شامل دسته بندی های مختلفی می باشد. موسسه چاپ مقاله ISI که بتواند مقالات شما را در دسته بندی master list به چاپ برساند و یا مجلات ایمپکت فکنوردار را برای پذیرش مقاله معرفی کنند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

ما در موسسه چاپ مقاله ISI ژورنال یاب، مقالات شما را در سطح دلخواه شما و در سریع ترین زمان به چاپ می رسانید. کافی است با ما تماس بگیرید.

موسسه معتبر نگارش مقاله 

موسسه نگارش مقاله به درخواست شما متناسب با عنوان پیشنهادی یک مقاله علمی نگارش می کند. مقاله نگارش شده متناسب با سطح انتخابی شما باید باشد. به عنوان مثال اگر شما درخواست نگارش مقاله ISI و یا درخواست نگارش مقاله علمی پژوهشی داشته باشید، این موسسه متعهد به نگارش مقاله متناسب با این سطح می باشد. مقاله نگارش شده در موسسه نگارش مقاله باید ساختار مناسب مقاله نویسی را داشته باشد. وضعیت رفرنس دهی در مقالات باید متناسب با استانداردهای مورد پذیرش نشریات علمی از جمله APA باشند. 

موسسات نگارش مقاله باید مجوزهای لازم را از ارگان های مربوطه داشته باشند، درغیر اینصورت سپردن نگارش مقاله به این موسسات غیرقانونی منجر به بروز اتفاقات جبران ناپذیری برای شما و مسیر تحصیلیتان خواهد شد. ژورنال یاب از معدود موسساتی است که کلیه مجوزهای لازم را دارد که در کنار تجربه همکاری با بسیاری از نشریات علمی داخلی و خارجی می تواند به شما در کیفیت مقاله نگارش شده اطمینان خاطر دهد.

موسسه چاپ مقالات علمی پژوهشی

حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال موسسه چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی بگردید. نوشتن مقاله علمی و داشتن مقاله نقش اساسی در آینده ی تحصیل و شغلی هر دانشجو و پژوهشگری ایفا می کند. در برخی از رشته های تحصیلی، دانشجویان کارشناسی ارشد موظف به نوشتن و ارائه ی مقالات علمی پژوهشی می باشند. در بسیاری از مواقع، ارائه ی مقالات علمی پژوهشی قسمت مهمی از نمره ی پایان نامه ی دوره ی کارشناسی ارشد و دکتری را تشکیل می دهد. از این رو نوشتن مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر، امتیاز ویژه ای برای دانشجویان و پژوهشگران محسوب می گردد. از طرفی دیگر، برای قبولی در مقاطع بالاتر و یا برای ادامه تحصیل در دانشگاه های داخل و خارج از کشور، داشتن مقاله از الزامات می باشد. نبودن وقت و زمان کافی، و عدم آگاهی بیشتر دانشجویان از چگونگی پذیرفته شدن و نحوه ی چاپ مقاله، از اصلی ترین مشکلات دانشجویان متقاضی برای نوشتن مقاله است.

برای دانستن نکات شروع نوشتن مقاله این مقاله را مطالعه کنید.

موسسه پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی

در انجام تحقیق، سعی می‌شود تا موضوعی به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. و نتایج آن می‌تواند برای همه و در بخش خاصی مفید باشد. انجام بسیاری از تحقیقات چالش برانگیز است و فرد برای انجام این گونه تحقیقات به کمک بعضی از افراد و موسسات نیاز دارد. در این مطلب تلاش شده است تا فعالیت‌ها و اهداف موسسه پژوهشی مورد بررسی قرار گیرد.

برای آشنای با پذیرش مقاله علمی پژوهشی از این مطلب دیدن نمائید.

هدف از تأسیس موسسه پژوهشی

موسسات پژوهشی موسساتی هستند که برای انجام تحقیقات مختلف تاسیس شده‌اند. در این موسسات تحقیقات بنیادی و تحقیقات کاربردی انجام می‌شود. در موسسات پژوهشی علاوه بر تحقیقات علوم طبیعی، تحقیقات اجتماعی نیز انجام می‌شود. هدف از مراکز و موسسات پژوهشی تقویت و غنی‌سازی برنامه‌های مربوط به آموزش، تحقیق و خدمات است. هدف اصلی این موسسات ارائه بهترین راه حل برای برخی از مشکلات جهان و همچنین ارتقاء دانش افراد است.

فعالیت‌های موسسه پژوهشی

در موسسات پژوهشی معمولاً فعالیت‌هایی فراتر از فعالیت‌های مربوط به یک رشته انجام می‌شود. و تحقیقات بین رشته‌ای در این موسسات بیشتر مورد توجه است. در این موسسات هر موضوع پزشکی، غیرپزشکی، فناوری اطلاعات و یا هر چیز دیگری مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای انجام تحقیق در این موسسات  مراحل خاصی نظیر مشاهدات اولیه، سپس بررسی مطالعات انجام شده و سپس بیان فرضیه، و در نهایت انجام یک آزمایش انجام می‌شود. در این موسسات تلاش می‌شود تحقیقات با کیفیتی انجام شود تا اطلاعات جامع و کاملی جمع‌آوری شود تا برای پژوهشگران آینده نیز مفید باشد.

موسسه پژوهشی و دانشجویان

در این موسسات، فرصت‌های تحقیق و یادگیری برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فراهم می‌شود؛ موسسات پژوهشی فرصت‌های آموزشی مبتنی بر تحقیق و مبتنی بر دانش را برای دانشجویان فراهم می‌کنند. همچنین در این موسسات فرصتی برای دانشجویان و استادان فراهم می‌شود تا در تحقیقات و همکاری‌های بین‌المللی شرکت داشته باشند.

موسسات پژوهشی و دوره‌های آموزشی

علاوه بر تحقیقات علمی، در این موسسات دوره‌های آموزشی مختلفی برای دانشجویان برگزار می‌شود. آن‌ها کارگاه‌های مختلف برای مقاله‌نویسی، پایان نامه، انجام تحقیق و دیگر فعالیت مربوط به دوره‌های مختلف آموزشی برگزار می‌کنند. این دوره‌ها می‌تواند برای دانشجویان به ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مفید باشد. زیرا بیشتر این دوره‌ها تخصصی، کوتاه‌مدت و کاربردی برای دانشگاهیان هستند. در برخی از موسسات خدماتی از جمله مشاوره برای ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز ارائه می‌شود. موسسات پژوهشی برای برگزاری این دوره‌ها باید مجوزهای لازم را از مراکز مرتبط کسب کنند. امروزه تعداد این موسسات زیاد شده و اکثر آن‌ها مجوز ندارند. بهتر است دانشجویان قبل از این که به این موسسات مراجعه کنند در مورد آن‌ها تحقیق کنند. تا زمان و هزینه آن‌ها به هدر نرود. ژورنال یاب موسسه ای است که مجوز این فعالیت‌ها را دارد.

مقالات علمی به دو گروه مقالات علمی ترویجی و مقالات علمی پژوهشی تقسیم می شوند. در مقالات علمی ترویجی، نویسندگان به نگارش مقاله ای بر اساس دیگر مقالات مربوط به موضوع مورد نظر می پردازند. به عبارتی، در مقاله علمی ترویجی، نویسنده با بیانی دیگر به جمع آوری اطلاعات می پردازد. اما در مقالات علمی پژوهشی، نویسنده و محقق در مورد موضوع خاصی، به ارائه ی محتوایی نوین پرداخته و عموما مقالات آن ها حاصلِ نتایجِ آزمایش ها و پژوهش های نویسنده می باشد. هر کدام از این دو نوع مقاله، ارزش خاص خود را دارد ولی به عقیده ی بسیاری چاپ و ارائه ی مقالات علمی پژوهشی سخت تر و ارزشمند تر است. همچنین نوع مجلات و ژورنالی که مقاله در آن پذیرفته و چاپ می شود نشان دهنده ی میزان ارزشمندی مقالات علمی می باشد.

از این رو پذیرش و چاپ این دسته از مقالات سخت تر و زمان بر تر می باشد. برای چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی باید به نکات مهمی توجه کرد. در ادامه به مواردی که سبب می شود مقاله سریع و در مدت زمان کمتری پذیرفته و چاپ شود می پردازیم.

نکات مهم در مورد تهیه مقاله علمی پژوهشی را در این مطلب مطالعه کنید.

موسسه چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی چگونه عمل می کند

نوشتن و چاپ مقاله مراحل مختلفی دارد. پس از آماده سازی مقاله باید به موارد مهمی توجه نمود. به عنوان اولین نکته، قبل از فرستادن مقاله برای ژورنال مورد نظر، به فرمتی که برای ژورنال قابل قبول است باید توجه نمود و باید مقاله ی خود را با همان فرمت و شکل، آماده سازی کرد. نکته ی دوم، عدم داشتن اشتباهات املایی، دستور زبان و تایپی می باشد.

در بسیاری از مواقع، پس از صرف هزینه های زیادی، تنها به علت اشتباهات دستوری و املایی، مقاله ارجاع داده می شود و وقت بسیار زیادی به هدر می رود. از این رو بهتر است به نوع نگارش مقاله توجه ویژه شود. نکته ی بعدی، زمان ارسال مقاله است. از آنجایی که مدت زمان پذیرفته شدن و چاپ شدن مقاله متغیر و متفاوت است، بهتر است به زمان آماده سازی و ارسال مقاله توجه گردد.
مقالات علمی پژوهشی پس از ارسال توسط نویسنده، توسط داوران ژورنال، مورد بررسی قرار می گیرند. فرآیند داوری معمولا با توجه به عوامل گوناگونی، متغیر می باشد. عواملی مانند موضوع مقاله و نوع ژورنال بر مدتی که سبب می شود مقاله پذیرفته و چاپ شود تاثیرگذار است. به طور میانگین چاپ مقالات علمی پژوهشی، چه در داخل کشور و چه توسط ژورنال های خارج از کشور بین 6 تا یک سال به طول می انجامد. اما مهم ترین عامل در چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی، داشتن رزومه ی پژوهشی است. به این معنا که مقالاتِ پژوهشگرانی که قبلا مقاله داشته اند و یا با محققان قوی، همکاری داشته اند، با سرعت بیشتری مورد داوری قرار می گیرد و احتمال پذیرش و چاپ آن ها به مراتب بالاتر است.

برای اینکه در مورد اصول انجام مقاله دانشجویی بیشتر بدانید این مطلب را مطالعه کنید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

سایت های سفارش مشاوره مقاله نویسی​

همکاری در زمینه ی مقاله در موسسه ژورنال یاب به سه صورت (پشتیبانی) می گیرد :

  • درخواست مشاوره مقاله در حوزه ای مشخص از طرف دانشجو، تعریف موضوع از سوی موسسه، مشاوره در تدوین و ارسال مقاله به یکی از ژورنال های مرتبط معتبر نمایه شده در در سایت تامسون رویترز، اخذ اکسپت(Accept) و چاپ مقاله به صورت کاملا تضمینی
  • ارائه مقاله فارسی از سوی متقاضیان و یا رساله یا تز (پشتیبانی) شده (مشاوره استخراج مقاله توسط موسسه)، مشاوره در ویرایش مقاله و حذف و اضافات و اعمال تغییرات لازم جهت ارتقاء سطح مقاله برای چاپ، ترجمه و ارسال مقاله و اخذ اکسپت(Accept )در سریعترین زمان ممکن به صورت کاملا تضمینی.
  • ارائه مقاله انگلیسی از سوی مراجعین، ویرایش، پروف (Proof) و اعمال تغییرات لازم جهت ارتقاء سطح آن و ارسال به ژورنالهای مرتبط جهت اخذ اکسپت (Accept) در کوتاه ترین زمان به صورت کاملا تضمینی.

توجه: تمامی ژورنال هایی که مقالات (پشتیبانی) شده موسسه ژورنال یاب  به آنها ارسال می شود، در لیست سیاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیستند و ژورنالهای ISI طرف قرارداد در سایت تامسون رویترز نمایه شده و معتبر بودن این ژورنال ها از منابع مختلف قابل بررسی است.

برای آشنایی با سایت علمی پژوهشی از این مطلب دیدن نمائید.

شرکت مقاله نویسی ISI

به عنوان یک محقق و عضوی از جامعه علمی، شما می بایست با دیگر محققین ارتباط برقرار کنید، نتایج و دست‌آوردهای حاصل از پژوهش‌های خود را به درستی بنویسید و به جامعه علمی عرضه کنید و از دستاوردهای پژوهشی دیگران نیز در جهت ارتقای پژوهش خود استفاده کنید.

بدون ارائه و چاپ نتایج، پژوهش شما مفید نخواهد بود، چون کسی از وجود آن‌ها آگاه نخواهد شد. هدف از مقاله نویسی ISI این است که دانش و یافته‌های بدست آمده از پژوهش و تحقیق را به نام خود ثبت و به ترویج علم کمک کنید. چاپ نتایج تحقیق، دانش را افزایش داده، به ایجاد پرسش‌های علمی کمک کرده و دیگران را تشویق می‌کند تا با تلاش بیشتر افق‌های جدید علمی را بگشایند.

برای اطلاع از نحوه ارسال مقاله به مجلات خارجی با ما تماس بگیرید.

قبل از ارائه ی یک مقاله به یک نشریه ی علمی، باید دو مورد را در نظر گرفت. اولین نکته نیاز به اطمینان یافتن از این است که باید پیام واضح و عقلانی داشته باشید. دومین نکته ارائه ی مقاله در قالب صحیح به نشریه ی مذکور می باشد. اولین نکته مهمترین است.

هر چقدر هم که یک ارائه زیبا و بادقت باشد، مقاله منتشر نخواهد شد مگر اینکه نتیجه گیری واضح و معقولی ارائه دهد (سردبیران نشریه های مطرح علمی همواره دوست دارند به نویسندگانی که نتایج تحقیقاتشان قابل انتشار است اما در انتشار آنها به زبان خارجی مشکل دارند کمک کنند).

برای آگاهی از شرایط چاپ مقاله ISI از این مطلب دیدن نمائید.

چاپ فوری مقاله علمی پژوهشی داخلی

چاپ فوری مقاله ممکن است در دید اول تنها برای دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد. اما درواقعیت هر کسی ممکن است به چاپ فوری مقاله نسبت به فراخور شرایط خویش نیاز داشته باشد. ممکن است کارمندی باشد که برای یک ارتقا درجه شغلی به آن نیاز دارد یا یک دانش آموزی که مجبور است مقاله ای برای درس پرورشی آماده کند. از این رو دانستن این که به چه نوع از مقاله، مقاله فوری می گویند بسیار می تواند کار گشا باشد. به بیان بهتر در اینجا قصد داریم فوری بودن را توضیح دهیم و بدانیم چه مقاله ای را فوری می نامند.

چاپ مقاله از پایان نامه دکتری در کمترین زمان

موسسه استخراج مقاله از پایان‌نامه، علاوه بر استخراجِ مقاله مناسب با پایان نامه، می تواند به گرفتن پذیرش و چاپ مقاله در کمترین زمان نیز اقدام و در این راه دانشجویان را راهنمایی کند. اما چگونه مناسب ترین موسسه استخراج مقاله از پایان نامه را تشخیص دهیم.

اعتبار موسسه از نکات قابل توجه دانشجویان است. بخش مهمی از اعتبارِ موسسه استخراج مقاله از پایان نامه مربوط به همکاری کارشناسان و پژوهشگرانِ با تجربه و ماهر در رشته های مختلف در موسسه استخراج مقاله از پایان نامه بر می گردد و این موضوع، شانسِ نگارش و پذیرشِ یک مقاله را افزایش می دهد.

با شناسایی درست موسسه چاپ سریع مقاله می توان شانسِ داشتن مقاله ای معتبر و ارزشمند و در نتیجه بدست آوردنِ فرصت های بهتر تحصیلی و شغلی را چه در داخل و چه در خارج از کشور بسیار افزایش داد.

برای آشنایی با استخراج مقاله از رساله دکتری از این مطلب دیدن نمائید.

فوری بودن مهمترین عنصر در چاپ فوری مقاله

چاپ فوری مقاله همانطور که از اسمش پیداست باید فوری باشد. فوری یک کمیت کیفی است و نمی توان با اعداد و ارقام درباره آن بحث و گفت و گو کرد. بنابراین باید به صورت یک کیفیتی که قراردادی است مفهومی را برای آن بیان کنیم. معمولا یکی از شرایط تعریفی نگارش و چاپ سریع مقاله، حجم آن است.

اصول استخراج مقاله از پایان نامه دکتری در این مقاله ذکر شده است.

یعنی باید دید مقاله ای که می خواهیم در چه حجمی است. مقاله ای که حجم بالا دارد، ممکن است نگارش آن چندین روز و چند ماه طول بکشد. حجم بالا تنها تعداد صفحات نیست. بلکه تعداد منابع و میزان تخصصی بودن آن نیز باعث طولانی شدن فرآیند نگارش مقاله می شود.

یکی دیگر از فاکتور هایی که در فوری بودن نگارش مقاله مهم است نوع مقاله و اهمیت آن است. هرچه اهمیت مقاله بالاتر باشد مسلما باید وقت بیشتری برای آن صرف شود. از طرف دیگر ممکن است مقاله نسبت به سختی که دارد نیاز به ترجمه یا منابع گسترده یا محدود داشته باشد. براساس این سختی و انتخاب منابع تعریف ما از فوری بودن مقاله نیز تغییر می کند.

4.9/5 - (27 امتیاز)

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.