مطالعات هنر اسلامی

موسسه مطالعات هنر اسلامی مشاهده نقشه

مشخصات مجله مطالعات هنر اسلامی

نام مجله: مطالعات هنر اسلامی
p-ISSN: 1735708X
e-ISSN: 26767759
دسته بندی: هنر و معماری
دسته بندی: هنر
رتبه ارزیابی: ب
صاحب امتیاز: موسسه مطالعات هنر اسلامی
زبان مجله: فارسی
نوع انتشار: چاپی و الکترونیکی
اعتبار سابق مجله: علمی پژوهشی
سایت: http://www.sysislamicartjournal.ir/
ایندکس: CIVILICA
ایندکس: DOAJ
ایندکس: Google Scholar
ایندکس: ISC
ایندکس: magiran
ایندکس: SID
سایر ایندکس ها: noormags ensani Publons

شرایط چاپ مقاله در نشریه مطالعات هنر اسلامی

مجله علمی مطالعات هنر اسلامی با ISSN چاپی 1735708X و ISSN الکترونیکی 26767759 یک مجله علمی پژوهشی از نشریات مورد تائید وزارتین و دانشگاه ها می باشد. صاحب امتیاز مجله مطالعات هنر اسلامی موسسه مطالعات هنر اسلامی می باشد که مقالات را به زبان فارسی و به صورت چاپی و الکترونیکی به چاپ می رساند. در چاپ مقاله مطالعات هنر اسلامی به گروه علمی آن هنر و معماری و زیرگروه علمی آن هنر دقت نمائید. آدرس وب سایت نشریه مطالعات هنر اسلامی برابر با http://www.sysislamicartjournal.ir/ می باشد. ایندکس های ژرونال مطالعات هنر اسلامی برابر با CIVILICA و DOAJ و Google Scholar و ISC و magiran و SID می باشد. برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله در نشریه مطالعات هنر اسلامی ، حیطه فعالیت آن را که در زیر آمده است مطالعه نمائید. همچنین برای چاپ مقاله در مجله مطالعات هنر اسلامی می توانید کلیه مراحل آماده سازی مقاله از استخراج، ویراستاری ارسال مقاله به نشریه و اخذ پذیرش و چاپ را از خدمات ژورنال یاب استفاده نمائید. تنها کافیست فرم تماس در این صفحه را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

حیطه فعالیت مجله مطالعات هنر اسلامی

-ایجاد بستری مناسب برای ارائه مقالات کیفی در حوزه هنر و معماری ایرانی-اسلامی از طریق نشر آثار مکتوب استادان، صاحب نظران و محققان ارتقا و توسعه هنر اسلامی و زیر شاخه های آن و بهره مندی از آن در سایر علوم مرتبط -در دسترس قرار دادن منابع و مراجع برای استفاده استادان، دانشجویان و علاقمندان در این زمینه -نشر مقالات کیفی و تطبیقی در حوزه هنر و معماری ایرانی-اسلامی با دیگر هنرها -ایجاد ارتباط و پیوند بین مفاهیم علمی-پژوهشی و کاربردی هنر و معماری اسلامی در سطوح مختلف علمی و هنری -ایجاد زمینه برای آینده اندیشی فرهنگی و هنری کشور -انتشار نتایج تحقیقات و بررسی ها درباره موضوع های هنرهای کاربردی و صنایع دستی حوزه موضوعی نشریه: الف. هنر های مکتوب ادبیات حسب حال نویسی داستان کوتاه رمان سناریو ب. هنر های غیر مکتوب 1. هنر های آوایی موسیقی 2. هنر های ترسیمی خوشنویسی عکاسی گرافیک و رنگ نقاشی و نگارگری 3. هنر های دستی چوب کاری شیشه گری فرش فلزکاری کاشی و سفال مجسمه سازی منسوجات 4. هنر های نمایشی تئاتر سینما 5. معماری و شهرسازی معماری شهرسازی 6. باستانشناسی 7. پژوهش هنر 8. تصویر سازی 9. فلسفه هنر 10. مرمت آثار تاریخی

امتیاز دهید
لیست نشریات علمی پژوهشی

پذیرش مقاله در این نشریه

برای خلق بهترین نتیجه در کنار شما هستیم

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مشاوره رایگان

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.