خانه نتایج جستجو پزشکی و پیراپزشکی پزشکی مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران مشاهده نقشه

مشخصات مجله مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

نام مجله: مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران
p-ISSN: 25884042
e-ISSN: 25884050
دسته بندی: پزشکی و پیراپزشکی
دسته بندی: پزشکی
ناشر: انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران
صاحب امتیاز: انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران
زبان مجله: انگلیسی و فارسی
نوع انتشار: چاپی و الکترونیکی
اعتبار سابق مجله: علمی پژوهشی
سایت: http://ijpp.phypha.ir
ایندکس: ISC

شرایط چاپ مقاله در نشریه مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

مجله علمی مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با ISSN چاپی 25884042 و ISSN الکترونیکی 25884050 یک مجله علمی پژوهشی از نشریات مورد تائید وزارتین و دانشگاه ها می باشد. صاحب امتیاز مجله مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران می باشد که مقالات را به زبان انگلیسی و فارسی و به صورت چاپی و الکترونیکی به چاپ می رساند. در چاپ مقاله مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران به گروه علمی آن پزشکی و پیراپزشکی و زیرگروه علمی آن پزشکی دقت نمائید. آدرس وب سایت نشریه مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران برابر با http://ijpp.phypha.ir می باشد. ایندکس های ژرونال مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران برابر با ISC می باشد. برای نگارش، پذیرش و چاپ مقاله در نشریه مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران ، حیطه فعالیت آن را که در زیر آمده است مطالعه نمائید. همچنین برای چاپ مقاله در مجله مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران می توانید کلیه مراحل آماده سازی مقاله از استخراج، ویراستاری ارسال مقاله به نشریه و اخذ پذیرش و چاپ را از خدمات ژورنال یاب استفاده نمائید. تنها کافیست فرم تماس در این صفحه را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

حیطه فعالیت مجله مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران

مجله فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران مقالات اصیل و پژوهشی مبتنی بر تحقیقات علمی در زمینه فیزیولوژی و فارماکولوژی با نگاه ویژه به یافته های جدید و نوآورانه که توسط داوران همتراز داوری شده را منتشر می کند. محدوده تحقیقات فارماکولوژی شامل فارماکودینامی، فارماکوکینتیک، فارماکوژنتیک، دانش و فعالیت های مرتبط با ردیابی ،ارزیابی ،گزارش دهی و پیشگیری از عوارض دارویی یا سایر مشکلات مرتبط با داروها، پایش غلظت درمانی داروها، تداخلات دارویی، کارآزمایی های بالینی، کشف اهداف جدید دارویی و داروهای جدید،  فارماکولوژی طب سنتی، گیاهان دارویی، تداخلات داروها با گیاهان دارویی، تمام زمینه های فارماکولوژی تجربی و بالینی، نوروفارماکولوژی، نوروسایکوفارماکولوژی، فارماکولوژی بیوشیمیایی، سلولی و مولکولی، ایمونوفارماکولوژی، متابولیسم دارو، تعامل مواد شیمیایی با سیستم بیولوژیکی، و دامنه وسیعی از علم سم شناسی می‌باشد. محدوده تحقیقات فیزیولوژی شامل فیزیولوژی سلول، الکتروفیزیولوژی، غدد درون ریز و متابولیسم، فیزیولوژی دستگاه گوارش و کبد، فیزیولوژی قلب و گردش خون، فیزیولوژی ریوی، فیزیولوژی یکپارچه و مقایسه‌ای، فیزیولوژی کلیه، فیزیولوژی ژنومیک، نوروفیزیولوژی، فیزیولوژی دفاعی، اکوفیزیولوژی، فیزیولوژی تکاملی، فیزیولوژی و بیماری ها، کاربرد بالینی فیزیولوژی، جراحی و فیزیولوژی، فیزیولوژی و بیوشیمی، فیزیولوژی و بیوفیزیک، فیزیولوژی حیوانی، فیزیولوژی دامپزشکی، فیزیولوژی و بیومکانیک، آموزش فیزیولوژی، علوم نانو در فیزیولوژی، علوم پایه و فیزیولوژی کاربردی، و پاتوفیزیولوژی می‌باشد. مقالات باید مکانیسم های فیزیولوژیکی یا دارویی جدید را در سطح غشا سلولی، سلولها، بافت ها و اندامها نشان دهند. مطالعات بالینی که از اهمیت بنیادی برخوردار بوده و تاثیر مستقیمی بر پاتوفیزیولوژی دارند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

امتیاز دهید
جستجو و انتخاب مجله مناسب

پذیرش مقاله در این نشریه

برای خلق بهترین نتیجه در کنار شما هستیم

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

مشاوره رایگان

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.