لیست مجلات هوش مصنوعی

لیست مجلات هوش مصنوعی

دنیای مدرن امروز دنیای فناوری است. پژوهش های نوین در عرصه تکنولوژی هستند که در حال پیشبرد این جهان به سمت آینده می باشند. بدون فناوری هایی مانند هوش مصنوعی هیچ آینده روشنی برای بشر امروزی نمی توان متصور شد. آینده بشریت به طور عمیقی با هوش مصنوعی پیوند خورده است. به همین دلیل است که تحقیقات این حوزه بسیار ارج نهاده می شوند. اگر نگاهی به لیست مجلات هوش مصنوعی بیندازید خواهید دید که تمام زوایای زندگی بشر امروز با هوش مصنوعی پیوند خورده است.

از تجارت گرفته تا حوزه های مختلف چون بهداشت و سلامت، مخابرات، شهرسازی، ساخت تجهیزات الکترونیکی، بازی های کامپیوتری، یادگیری ماشین، اینترنت اشیا، پردازش تصویر، ارتباطات و داده کاوی همه و همه با حوزه هوش مصنوعی در ارتباط هستند. محققین حوزه هوش مصنوعی این فرصت را دارند تا مقالات خود را در لیست مجلات هوش مصنوعی به چاپ برسانند. این مجلات دارای تاییدیه وزارت علوم هستند و می توانند امتیاز علمی خوبی را برای محققین رقم بزنند.

پژوهش های حوزه هوش مصنوعی به شبیه سازی فرآیندهای تفکری انسان می پردازد. این حوزه از دانش بسیار جوان و نوپاست و شرایط برای ارائه تحقیقات نوین در آن مهیا می باشد. بدون تحقیقات و پژوهش های هوش مصنوعی عملا پیشرفتی در زندگی انسان ها حاصل نخواهد شد. 

برای ارتباط با  ژورنال فایندر به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

بنابراین اگر به این حوزه علاقه دارید توصیه می کنیم که با بررسی لیست مجلات هوش مصنوعی، بهترین نشریه منطبق با حوزه فعالیت تان را انتخاب کنید و پیشرفت و توسعه این حوزه در جنبه های مختلف کمک نمایید. ما در ژورنال یاب لیستی از بهترین مجلات هوش مصنوعی را برای شما آماده سازی نموده ایم. بنابراین می توانید با بررسی اسکوپ هر ژورنال، بهترین ژورنال منطبق با موضوع مقاله تان را برگزینید.

مشاوره رایگان چاپ مقاله

شماره همراه خود را وارد نمائید. کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.

خدمات تخصصی ژورنال یاب

انتخاب مجله، استخراج، ترجمه، ویراستاری و پلاجیاریسم

کلیه خدمات مربوط به آماده سازی مقاله شما از قبیل استخراج ، ترجمه، ویراستاری علمی و ساختاری و سنجش عدم سرقت علمی و انتخاب مجله در ژونال یاب به شما ارائه می گردد.

ارسال مقاله برای مجله با سطح دلخواه شما و اخذ پذیرش و چاپ مقاله

شما می توانید فرایند سابمیت مقاله خود را به متخصصان ژورنال یاب بسپارید. ما پذیرش و چاپ مقاله شما در مناسب ترین مجله با سطح دلخواه شما را تضمین میکنیم.

تاسیس و راه اندازی نشریه علمی

کلیه مراحل تاسیس نشریه علمی از اخذ مجوز تا راه اندازی سامانه های مدیریت نشریات و دریافت ایندکس های معتبر از قبیل علمی پژوهشی، ISI، Scopus، ISC و تبلیغات دریافت مقاله را برای شما انجام میدهیم.

لیست مجلات هوش مصنوعی وزارتین 

اگر همین حالا عبارت مقاله هوش مصنوعی را در اینترنت سرچ کنید حجم زیادی از مقالات به سمت صفحه مرورگرتان سرازیر خواهد شد. اما چند درصد از این مقالات آکادمیک هستند و قابلیت استناد به عنوان یک منبع علمی معتبر را دارند؟ بی شک آن دسته از مقالاتی که در ژورنال های غیر آکادمیک و فاقد ایندکس های معتبر به چاپ رسیده اند از امتیاز علمی برخوردار نمی باشند و نمی توان به آنها استناد نمود. 

لیست مجلات علمی پژوهشی هوش مصنوعی وزارتین شامل لیستی از مجلاتی می شود که دارای تاییدیه وزارت علوم بوده و چاپ مقاله در آن ها می تواند برای شما امتیاز علمی جهت اخذ پذیرش تحصیلی و یا دفاع از پایان نامه ارشد و دکترا را به ارمغان بیاورد. تقریبا تمام رشته های تحصیلی دارای ارتباطی مستقیم یا غیر مستقیم با هوش مصنوعی هستند. 

به عنوان مثال مقالاتی که در حوزه پزشکی مرتبط با هوش مصنوعی نگارش می شوند باید در لیست مجلاتی به چاپ برسند که اساسا مرتبط با حوزه پزشکی هستند. لیست مجلات هوش مصنوعی وزارتین شامل لیستی از مجلات پزشکی، بیولوژی، مهندسی، نرم افزار، تجارت، سرگرمی، الکترونیک، شبکه عصبی، رایانش عصبی و رباتیک می شود. در نتیجه برای چاپ مقاله های نگارش شده در حوزه هوش مصنوعی باید به این مجلات رجوع کرد.

برای آشنایی بیشتر با چاپ مقاله  با ما در تماس باشید.

لیست نشریه مورد تایید هوش مصنوعی

مقالات علمی اگر در حوزه های نوین و خلاقانه نگارش شوند بی شک خوانندگان زیادی خواهند داشت. هوش مصنوعی یکی از آن دسته رشته هایی است که می توان در آن نبوغ زیادی به خرج داد. اساسا می توان هوش مصنوعی را به حوزه های مختلفی از دانش اتصال داد و از دل آن مقالاتی ارزنده با محتوای پر مغز استخراج کرد. اما باید دقت داشته باشید که تنها آن دسته از مقالاتی ارزش و اعتبار علمی دارند که در لیست نشریه مورد تایید هوش مصنوعی به چاپ برسند.

برای مشاهده لیست مجلات علمی پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم از این مطلب دیدن نمائید.

لیست این نشریات مورد تایید وزارت علوم می باشد. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از چاپ مقاله و یا قبل از انتخاب یک مقاله به عنوان مقاله بیس تحقیقات و پایان نامه خود، از معتبر بودن مجله یا نشریه انتخابی اطمینان حاصل کنید. برخی مجلات در بلک لیست وزارت علوم قرار دارند. باید دقت داشته باشید که سراغ این نشریات نروید.

برای مشاهده فهرست مجلات مورد تأیید وزارتین از این مطلب دیدن نمائید.

لیست نشریه مورد تایید هوش مصنوعی شامل لیستی از مجلاتی است که در پایگاه های علمی معتبر ایندکس شده اند و دارای نمایه های معتبر هستند. این مجلات در وبسایت وزارت علوم به دسته بندی های الف، ب، ج، دال و بین المللی تقسیم می شوند. شما می توانید نرخ پذیرش، نرخ ارجاع ها، ضریب ایمپکت فاکتور، اعضای هیئت داوران، مدت زمان سابمیت تا پذیرش، ایندکس ها، توالی چاپ، صاحب امتیاز مجله، زبان نشریه و هزینه چاپ مقاله را بررسی کنید.

لیست مجلات علمی پژوهشی جامعه شناسی را می توانید در این صفحه ببینید.

یکی از مهمترین پارامترها در حین بررسی لیست نشریه مورد تایید هوش مصنوعی، دقت به اسکوپ هر ژورنال است. شما برای اینکه شانس خود در چاپ مقاله را بالا ببرید باید آن را در مجله ای سابمیت کنید که دارای نرخ پذیرش بالا و اسکوپ مرتبط با موضوع مقاله شما می باشد. در نتیجه اگر در بررسی لیست نشریه مورد تایید هوش مصنوعی به کمک نیاز دارید می توانید از مشاورین ما در ژورنال یاب کمک بگیرید.

لیست ژورنال علمی پژوهشی هوش مصنوعی

ایران در حال حاضر یکی از کشورهایی است که دارای تعداد زیادی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی می باشد. ایران در این حوزه نوپاست و در حال توسعه دادن مرزهای تحقیقات در هوش مصنوعی می باشد. به همین دلیل تحقیقاتی که در رشته هوش مصنوعی در ایران انجام می شود اغلب مورد توجه زیادی قرار می گیرند.

حوزه های کشاورزی، حمل و نقل، اینترنت اشیا، انرژی، صنایع هوایی، صنایع نظامی و پزشکی همگی به هوش مصنوعی وابسته هستند. پس اگر مایل به ارائه مقاله در حوزه هوش مصنوعی می باشید بهتر است در مورد لیست ژورنال علمی پژوهشی هوش مصنوعی اطلاعات کافی کسب کنید.

این لیست حاوی تعداد زیادی از مجلات داخلی و خارجی در حوزه هوش مصنوعی می باشد و تاییدیه وزارت علوم را دارا است. 

لیست مجلات علمی پژوهشی محیط زیست را می توانید در این صفحه ببینید.

تیم ما در ژورنال یاب برای راحتی و آسودگی خیال شما عزیزان اقدام به ارائه این لیست نموده است. شما می توانید در کنار نام هر نشریه اطلاعاتی مانند ایندکس ها، در دسترس بودن ژورنال، نرخ ارجاع ها، امتیاز علمی، صاحب امتیاز، زبان نشریه و اسکوپ آن را بررسی کنید. یک تماس ساده با تیم ژورنال یاب کافیست تا شما را در صفر تا صد ارائه مقاله یاری کنیم.

امتیاز دهید

مشاوره رایگان

شماره  همراه خود را در کادر وارد نمائید. تیم پشتیبانی ما با شما تماس می گیرند.